Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

26 Απρ 2010

Επιστολή διαμαρτυυρίας κατοίκων Ικαρίας για τις αερμεταφορές

(αναδημοσίευση απο Ikariamag.gr)

Κίνηση κατοίκων Ικαρίας
19/4/2010                                          
               
Προς: 
1) κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών  και Δικτύων
2) κ. Διοικητή, Υπηρεσίας  Πολιτικής  Αεροπορίας.

Κοινοποίηση:
1)  Δήμο Αγίου Κηρύκου
2) Επαρχείο Ικαρίας
3) Βουλευτή κ. Βαρδίκο
4) Νομάρχη Σάμου
5) Περιφέρεια Β. Αιγαίου

Θέμα: Διαμαρτυρία

Διαμαρτυρόμαστε για τη συνεχόμενη αναστάτωση στην αεροπορική μας σύνδεση με την Αθήνα. Με τις ενέργειες των υπεύθυνων έγινε έγκαιρα η προβλεπόμενη αναβάθμιση του αεροδρομίου Ικαρίας από την κατηγορία 4 στην κατηγορία 5 ώστε να είναι εφικτή η προσγείωση μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων αεροσκαφών τύπου ΕΜΒ 145.
Όμως η μειοδοτούσα εταιρεία στο διαγωνισμό για την άγονη γραμμή Αθήνα-Ικαρία παραβιάζει ήδη τη δίμηνη σύμβαση που έχει υπογράψει. Συγκεκριμένα, τις πρώτες 11 ημέρες της ισχύουσας σύμβασης εξακολουθούσε να χρησιμοποιεί τα παλιά αεροσκάφη τύπου ATR και μόλις στις 12-4-2010 έβαλε επιτέλους τα ΕΜΒ 145. Στις 18-4-2010 ημέρα Κυριακή έφερε πάλι το ATR. Ο κόσμος είχε αρχίσει να ξεθαρρεύει και ενώ υπήρχαν αρκετοί επιβάτες προς αναχώρηση στο αεροδρόμιο της Ικαρίας βρεθήκαμε πάλι αιφνιδιαστικά στην τριτοκοσμική κατάσταση. Σημειωτέον ότι μεταξύ των επιβατών ήταν και ο κ. Δρίτσας, βουλευτής του Συνασπισμού, ο οποίος αφίχθη στην Ικαρία στις 16-4-2010 με το καινούργιο αεροσκάφος της εταιρείας και έφυγε στις 18-4-2010 με το παλιό ATR.
- Επιτέλους μπορούμε να ηρεμήσουμε και να επανέλθουμε στην ασφαλή προ Δεκεμβρίου περίοδο στο θέμα της άγονης αεροπορικής γραμμής μας;
- Έχει η εταιρεία τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της βάσει των συμβάσεων που έχει υπογράψει;
- Έχει τα επαρκή αεροπλάνα που προβλέπει η σύμβαση ή θα εξακολουθήσει να συμπεριφέρεται «ερασιτεχνικά» σε ένα χώρο που απαιτεί σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αξιοπιστία;
- Αν πάλι έχει λιγοστά αεροπλάνα που θα πρέπει να χρησιμοποιεί, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, υπερχρησιμοποιώντας τα και μη έχοντας χρόνο για τη συντήρηση ή για τον έλεγχό τους, βάζει σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών;

Επειδή εμείς είμαστε απλά επιβάτες και αγωνιούμε για την ασφάλειά μας αφήνουμε σε σας τον έλεγχο της κατάστασης ελπίζοντας έξω από συμφέροντα και σκοπιμότητες.

Με τιμή
Κίνηση κατοίκων Ικαρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: