(αναδημοσίευση απο Ikariamag.gr)
Κίνηση κατοίκων Ικαρίας
19/4/2010
Προς:
1) κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
2) κ. Διοικητή, Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Κοινοποίηση:
1) Δήμο Αγίου Κηρύκου
2) Επαρχείο Ικαρίας
3) Βουλευτή κ. Βαρδίκο
4) Νομάρχη Σάμου
5) Περιφέρεια Β. Αιγαίου
Θέμα: Διαμαρτυρία
Διαμαρτυρόμαστε για τη συνεχόμενη αναστάτωση στην αεροπορική μας σύνδεση με την Αθήνα. Με τις ενέργειες των υπεύθυνων έγινε έγκαιρα η προβλεπόμενη αναβάθμιση του αεροδρομίου Ικαρίας από την κατηγορία 4 στην κατηγορία 5 ώστε να είναι εφικτή η προσγείωση μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων αεροσκαφών τύπου ΕΜΒ 145.
19/4/2010
Προς:
1) κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
2) κ. Διοικητή, Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Κοινοποίηση:
1) Δήμο Αγίου Κηρύκου
2) Επαρχείο Ικαρίας
3) Βουλευτή κ. Βαρδίκο
4) Νομάρχη Σάμου
5) Περιφέρεια Β. Αιγαίου
Θέμα: Διαμαρτυρία
Διαμαρτυρόμαστε για τη συνεχόμενη αναστάτωση στην αεροπορική μας σύνδεση με την Αθήνα. Με τις ενέργειες των υπεύθυνων έγινε έγκαιρα η προβλεπόμενη αναβάθμιση του αεροδρομίου Ικαρίας από την κατηγορία 4 στην κατηγορία 5 ώστε να είναι εφικτή η προσγείωση μεγαλύτερων και πιο σύγχρονων αεροσκαφών τύπου ΕΜΒ 145.
Όμως η μειοδοτούσα εταιρεία στο
διαγωνισμό για την άγονη γραμμή Αθήνα-Ικαρία παραβιάζει ήδη τη δίμηνη
σύμβαση που έχει υπογράψει. Συγκεκριμένα, τις πρώτες 11 ημέρες της
ισχύουσας σύμβασης εξακολουθούσε να χρησιμοποιεί τα παλιά αεροσκάφη
τύπου ATR και μόλις στις 12-4-2010 έβαλε επιτέλους τα ΕΜΒ 145. Στις
18-4-2010 ημέρα Κυριακή έφερε πάλι το ATR. Ο κόσμος είχε αρχίσει να
ξεθαρρεύει και ενώ υπήρχαν αρκετοί επιβάτες προς αναχώρηση στο
αεροδρόμιο της Ικαρίας βρεθήκαμε πάλι αιφνιδιαστικά στην τριτοκοσμική
κατάσταση. Σημειωτέον ότι μεταξύ των επιβατών ήταν και ο κ. Δρίτσας,
βουλευτής του Συνασπισμού, ο οποίος αφίχθη στην Ικαρία στις 16-4-2010 με
το καινούργιο αεροσκάφος της εταιρείας και έφυγε στις 18-4-2010 με το
παλιό ATR.
- Επιτέλους μπορούμε να ηρεμήσουμε και
να επανέλθουμε στην ασφαλή προ Δεκεμβρίου περίοδο στο θέμα της άγονης
αεροπορικής γραμμής μας;
- Έχει η εταιρεία τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της βάσει των συμβάσεων που έχει υπογράψει;
- Έχει τα επαρκή αεροπλάνα που προβλέπει η σύμβαση ή θα εξακολουθήσει να συμπεριφέρεται «ερασιτεχνικά» σε ένα χώρο που απαιτεί σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αξιοπιστία;
- Αν πάλι έχει λιγοστά αεροπλάνα που θα πρέπει να χρησιμοποιεί, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, υπερχρησιμοποιώντας τα και μη έχοντας χρόνο για τη συντήρηση ή για τον έλεγχό τους, βάζει σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών;
Επειδή εμείς είμαστε απλά επιβάτες και αγωνιούμε για την ασφάλειά μας αφήνουμε σε σας τον έλεγχο της κατάστασης ελπίζοντας έξω από συμφέροντα και σκοπιμότητες.
Με τιμή
Κίνηση κατοίκων Ικαρίας
- Έχει η εταιρεία τη δυνατότητα να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της βάσει των συμβάσεων που έχει υπογράψει;
- Έχει τα επαρκή αεροπλάνα που προβλέπει η σύμβαση ή θα εξακολουθήσει να συμπεριφέρεται «ερασιτεχνικά» σε ένα χώρο που απαιτεί σοβαρότητα, υπευθυνότητα και αξιοπιστία;
- Αν πάλι έχει λιγοστά αεροπλάνα που θα πρέπει να χρησιμοποιεί, σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, υπερχρησιμοποιώντας τα και μη έχοντας χρόνο για τη συντήρηση ή για τον έλεγχό τους, βάζει σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών;
Επειδή εμείς είμαστε απλά επιβάτες και αγωνιούμε για την ασφάλειά μας αφήνουμε σε σας τον έλεγχο της κατάστασης ελπίζοντας έξω από συμφέροντα και σκοπιμότητες.
Με τιμή
Κίνηση κατοίκων Ικαρίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου