Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

2 Νοε 2010

Μειώνεται καθημερινά η «Συσπείρωση» της ανυπακοής αλλά και η... ψυχραιμία.


31η Οκτωβρίου 2010

Η απάντηση της λεγόμενης «Λαϊκής Συσπείρωσης» σε άρθρο μου της περασμένης εβδομάδας,  είναι ακριβώς στο πνεύμα και στο ύφος -καίτοι γνωστού-άγνωστου συγγραφέως- που αναμενόταν. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που από μέρους μου και από πλευράς «επιχειρημάτων», θα μπορούσα να την είχα γράψει εγώ πιο σύντομα για λογαριασμό τους χωρίς εκείνοι να χρειαστεί να άλλάξουν ούτε μία «κεραία».

Ξανά και ξανά: η ανεπάρκεια και η ευθύνη, της συνεχόμενης διακυβέρνησης του τόπου μας από την Τρόικα ΚΚΕ, για την στασιμότητα και την απαρχείωση της Ικαρίας μέσα στο χωρόχρονο της καλής νοουμένης ανάπτυξης δεν μειώνεται ούτε καλύπτεται δημιουργόντας ταμπέλες σε ανθρώπους που «έχουν το θράσος» να μην ανήκουν στην ιδεολογία του ΚΚΕ αλλά χαίρονται αφάνταστα που οι πρόγονοι τους άνοιξαν τα σπίτια τους σε εξορίστους ανεξαρτήτως ιδολογίας.

Όσο σχέση έχει η Καλλίστη με το Μνημόνιο και όλα τα συναφή, άλλο τόσο σχέση έχουν τα αναφερόμενα με την πραγματικότητα. Παρόλο που είναι πολύ παιδικοί οι ισχυρισμοί της «Λαϊκής Συσπείρωσης» θα μπω στον κόπο να τους σχολιάσω, μη τυχόν και πιστέψουν κάποιοι – και κυρίως οι ίδιοι - ότι είναι και αληθινοί.

Α) Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες δηλώνουν μέχρι το Φλεβάρη εκάστου έτους τα δρομολόγια τους ώστε να τύχουν της εγκρίσεως των, από το υπεύθυνο Υπουργείο, για την περίοδο από 1ης Νοεμβρίου του ιδίου έτους έως την 31η Οκτωβρίου του επομένου. Το γεγονός λοιπόν ότι η Hellenic δεν είχε ανακοινώσει δρομολόγια νωρίτερα (όπως κι όλες οι άλλες εταιρείες) ήταν λόγω της νέας περιόδου που ξεκινά από τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου και του Διαγωνσμού που αφορά και τη γραμμή μας που θα διεξαχθεί την ίδια μέρα. Όπως προείχα πει, η εταιρεία συνεχίζει σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της τα δρομολόγια προς Αγ. Κήρυκο και Εύδηλο.

Αλλά...από ότι θυμάμαι, το ΚΚΕ Ικαρίας, στην πρώτη του προεκλογική διαμαρτυρία που ήταν και η αφορμή του πρώτου άρθρου μου, αντίθετα με το τι λέει τώρα, κατηγορούσε τη Hellenic για μία ανακοίνωση της, περί μη προσέγγισης στον Άγιο, ενώ τώρα ισχυρίζεται ότι το προβλημα ήταν ότι η εταιρεία δεν είχε ακόμα ανακοινώσει τα δρομολόγια της από 1.11.2010! Άρα επιβεβαιώνει περίτρανα τους σχολιασμούς μου ότι, τότε, λειτούργησε με στείρα και ψευδή προπαγανδιστική πρόθεση να δημιουργήσει και πάλι λανθασμένες εντυπώσεις.

Επίσης, η Τρόικα, με τη δημοσίευση της αυτή, παραδέχτηκε τελικά με τον ποιο επίσημο τρόπο ότι δεν έκανε τίποτα να μεσολαβήσει για τους «μεγαλειώδεις αγώνες» των ομοιδεατών Σωματείων του Πειραιά κατά των πλοίων της Καλλίστη για το ποιόν των οποίων έχω αναφερθεί εκτενώς ήδη. Όμως, διαμαρτύρεται στο ότι έφυγαν τα πλοία από το νησί και τώρα υπάρχει καταδυνάστευση από μία μόνο εταιρεία.

Και λίγα λόγια για τα «κατορθώματα μου», αφού δηλώσω τυπικά ότι επιφαλόσσομαι παντός νομίμου δικαιώματος μου σχετικά με τα όσα ανυπόστατα και συκοφαντικά αναφέρονται σε εμένα προσωπικά στο παραλήρημα της από 29ης Οκτωβρίου άρθρο της «Λαικής Συσπείρωσης»:
  • Μόνο τα μέλη του πληρώματος που ανήκαν στα σωματέια του ΚΚΕ προσπαθούσαν επανειλλημένως να κάνουν επισχέσεις καθώς υποβολιμαία κάποιοι εκπρόσωποι τους παρακινούσαν, επειδή και εγώ δε είχα «παρακινηθεί» να ακολουθώ τις συμβουλές τους. Η Καλλίστη κινείτο πάντα στα πλαίσια των «χρηστών και συναλλακτικών ηθών» και ήταν υπερήφανη που άμοιβε τα πληρώματα της με υψηλότερους μισθούς και τηρώντας πάντα τις ΣΣΕ. Το δε Corsica Express στην Αλεξανδρούπολη, μετά από παράκληση του Υπουργέιου και των τοπικών αρχών εστάλει για να καλύψει το κενό της Σαμοθράκης, έπαθε ατύχημα, τα στοιχεία του οποίου ερευνόνται μέχρι σήμερα και οι συνέπειες του ήταν πολύπλοκες και για το πλήρωμα  λόγω Ιταλικής Σημαίας. Τα υπόλοιπα είναι ανάξια λόγου για σοβαρούς ανθρώπους, καθώς κανένα μέλος των πληρωμάτων της εταιρείας δεν έμεινε απλήρωτο και όλοι απολύθηκαν απολαμβάνοντας και τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις με την επίβλεψη μάλιστα της ΠΝΟ! Κάποιοι έχουν αντικαταστήσει τον Συνδιακλισμό με τον Τραμπουκισμό (μόνο εμείς σαν Καλλίστη έχουμες πληθώρα στοιχείων που επιβεβαιώνουν το παραπάνω).
  • Χαίρομαι για την αφορμή: Την εν λόγω Παρασκευή, η ΠΝΟ έκανε απεργία προς όλες τις εταιρείες που δεν είχαν προλάβει να τακτοποιήσουν μισθολογικές εκκρεμμότητες. Λόγω Σ/Κ η εταιρεία έδωσε σαν εγγύηση το ποσό που είχε προκύψει σε επιταγή μέχρι τη Δευτέρα, για να μπορέσει να εκτελέσει τα δρομολόγια του Σ/Κ. Τη Δευτέρα, η εταιρεία έσπευσε να πληρώσει με μετρητά από νωρίς το πρωί τις μισθολογικές εκκρεμμότητες, ώστε να μη υπάρξει καθυστέρηση λόγω των διαδικασιών του διατραπεζικού συστήματος της είσπραξης της επιταγής εγγύησης. Περί ακαλύπτων επιταγών ουδείς λόγος, παρά μόνο στείρα συκοφαντικός καρπός άγνοιας, πόρωσης και παραπληροφόρησης.
  • Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την αφορμή: τρέχοντες οφειλές που υπήρχαν στο ΝΑΤ τακτοποιήθηκαν εγκαίρως και στο σωστό χρόνο αφού, πλέον,  τα πλοία είχαν ζητήσει αποδρομολόγηση. Οι δε, παρέχοντες τέτοιες πληροφορίες, δηλαδή εκπρόσωποι της ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ (σωματείων που πρόσκεινται στο ΚΚΕ), επειδή παρευρίσκονται σε όλες τις συνδριάσεις του ΔΣ του ΝΑΤ, γνωρίζουν από πρώτο χέρι πότε, πόσα και ποια εταιρεία οφείλει στο ΝΑΤ καθώς και το πότε και πως εξοφλούνται. Έτσι, όταν οι ίδιοι ήταν υποψήφιοι βουλευτές με το ΚΚΕ στον Πειραιά στις εκλογές του περυσινού Οκτωβρίου, (άραγε άσχετο με τις εν λόγω κινητοποιήσεις τους όλον τον προηγούμενο χρόνο;) γνώριζαν ότι η Καλλίστη δεν όφειλε στο ΝΑΤ! Σε προεκλογικές ομιλίες τους, όμως σε πληρώματα (άνεργα φυσικά) ισχυριζόντουσαν ότι η εταιρεία χρωστουσε ούτε λίγο ούτε πολύ 2.000.000 ευρώ! Τόσο, είναι και το ποσό της αποζημίωσης για το οποίο τους φέραμε αντιμέτωπους με τη Διακιοσύνη γιατί φυσικά ήταν ψεύδος και συκοφαντία η οποία χρησιμοποιήθηκε με δόλο.
  • Δεν υπάρχει ούτε ένας υπάλληλος της Καλλίστη, στεριανός ή ναυτικός, που να μην αμοίφθηκε με μισθούς πάντα υψυλότερους της αγοράς, που να μην εργάστηκε σε υψηλότατες συνθήκες εργασίας και που να έχει απαιτήσεις από τότε που η εταιρεία είναι σε αδράνεια, πάνω από ένα χρόνο δηλαδή. Ακόμα μίαα ενδιαφέρουσα συκοφαντία.

Εν συνεχεία όλων των παραπάνω, περιττό να αναφέρω ότι οι πλοιοκτήτες των πλοίων και δη, ο Γαλλικός όμιλος  Corsica Ferries ήταν πάντα και παραμένει, ο κατα πλεοψηφία και καθ’ ύλην υπεύθυνος για όλα τα οικονομικά ζητήματα της εταιρείας. 

Η εβδομάδα που έρχεται, όμως θα είναι και εβδομάδα αποκαλύψεων σε ότι αφορά το ακτοπλοϊκό ζήτημα του Νησιού μας σε σχέση με τη δραστηριοιποίηση μας σε αυτό, σε συνεργασία με άλλο όμιλο που δραστηριοποιήται στο Ανατολικό Αιγαίο. Πρώτα θα αναμείνουμε τις υπογραφές υπουργών, για την ετήσια δρομολόγηση, καταρχάς, πλοίου ro/ro από Πειραιά, μόνο μέχρι και τα δύο λιμάνια της Ικαρίας για την απρόσκοπτη πλέον μετακίνηση των επαγγελματιών του Νησιού μας και τον εφοδιασμό του χειμώνα-καλοκαίρι ανεξάρτητα από τις μονοπωλιακές, εκβιαστικές και ρεβανσιστικές πρακτικές που εφαρμόζει η Hellenic Seaways. Στη συνέχεια, αναμένεται και η δρομολόγηση επιβατηγού...

Τελειώνοντας, παραμένω διαθέσιμος σε όποιον θέλει να συνεχίσει τέτοιου είδους στείρα, συκοφαντική, προπαγανδιστική και μιροπολιτευτική επιχειρηματολογία εναντίον μου προσωπικά, θέλοντας να αποπροσανατολίσει τους ψηφοφόρους των επερχόμενων καταλυτικών εκλογών, από τις γενικές ευθύνες που τους αναλογούν για την απαρχείωση και κομματικοποίηση της Ικαρίας. Η συμβουλή μου είναι, οι εκπρόσωποι του ΚΚΕ Ικαρίας να μη βασίζονται σε εξωγενείς πληροφορίες αλλά να εξάγουν συμπεράσματα ανεπηρέαστοι από μακρινούς συναδέλφους που έχουν λερωμένη τη φωλειά τους και δεν τους τιμούς οι πρακτικές τους. Ίσως, αν η Τρόικα δεν ήταν τόσο προσκολλημένη στη λογική και στις μεθόδους του Περισσού, όλα αυτά τώρα θα περίσσευαν, θα τους στηρίζαμε όλοι χωρίς πελατιακές ανάγκες και σχέσεις. Όμως, σ’ αυτήν την περίπτωση δεν θα είχαν τη στήριξη του ΚΚΕ...

Ο Τόπος μας είναι και πρέπει να παραμείνει για όλους μας, πρώτος σε σημασία και πάνω από τον ξερό και αντιπαραγωγικό Κομματισμό. Πρώτα και Πάνω Από Όλα ο Τόπος Μας! Οι πρόγονοι μας, βοούν!

Γεώργιος Γ. Σπανός,
Ικάριος,
Ναυτιλιακές Επιχ/σεις,
Επίτιμος Πρόξενος,

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Επειδή έτυχε την εποχή των "κινητοποιήσεων" στο SARDINA να γυρίζω την ταινία "Νικαριά μου" έχω ως αυτόπτης μάρτυρας να σας περιγράψω μια σειρά γεγονότων, όπως ακριβώς τα έζησα.
1. Τον Μάιο, περιμένοντας στο λιμάνι να τραβήξω τον απόπλου του συγκεκριμένου πλοίου, για πολλές μέρες έφευγε νύχτα, γιατί καμμιά 10αριά "συνδικαλιστές" καταλάμβαναν τον καταπέλτη του πλοίου και τον άφηναν πάντα ελεύθερο, μόνο όταν απέπλεε το ΜΥΚΟΝΟΣ, δηλαδή 3 ώρες μετά. Και όλα αυτά γινόντουσαν με την ανοχή του λιμενικού. Γιατί;;;
2. Τον ίδιο χειμώνα οι 3 δήμαρχοι του ΚΚΕ είχαν βγάλει ανακοίνωση κατά του πλοίου με αφορμή τις καθυστερήσεις άφιξης του. Σωστή ενέργεια αν συνοδευόταν με αντίστοιχη διαμαρτυρία είτε πέρσι το καλοκαίρι, είτε εφέτος το καλοκαίρι, για την αποκλειστική ΕΚΜΕΤΆΛΛΕΥΣΗ της γραμμής, από την ΗΕLLENIC που είχε σαν αποτέλεσμα πολλοί συμπατριώτες μας αλλά και τουρίστες να μην μπορούν καν να έρθουν στο νησί.
Είναι γεγονός ότι οι ντόπιοι δήμαρχοι έπεσαν θύματα της πολιτικής του ΚΚΕ στο λιμάνι, μιας πολιτικής τραμπουκισμών και υπόγειων διεργασιών, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να ορθώσουν φωνή για το καλό του τόπου τους, το οποίο γνώριζαν πιο καλά από όλους.
Τι να κάνουμε, αυτό είναι το ΚΚΕ. Σιγά να μην έβαζε την Ικαρία, εκτός των κομματικών του παιχνιδιών στο λιμάνι.
ΥΓ.1 Δεν παίρνω το μέρος κανενός για τα εργασιακά θέματα γιατί δεν γνωρίζω. Παίρνω το μέρος της ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ αυτών που έζησα.\
ΥΓ.2 Παρά τα όργια στα δρομολόγια και στις τιμές απο το ΜΥΚΟΝΟΣ, δεν έμαθα ποτέ, πέρα από μερικές ανακοινώσεις να καταλαμβάνουν τον καταπέλτη του πλοίου, έστω και για 10 λεπτά, όπως έκαναν στην Λήμνο οι "αντιδραστικοί" κάτοικοι και λύθηκε το πρόβλημα τους.

ΣΠΥΡΟΣ ΤΕΣΚΟΣ
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ