Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

23 Οκτ 2010

Ως εδώ!

Tου Πασχου Μανδραβελη
Eίναι αλήθεια ότι μέχρι σήμερα το ΚΚΕ έχαιρε ασυλίας. Επειδή μαρτύρησε κατά τη μετεμφυλιοπολεμική περίοδο έπεισε τους πάντες ότι αγιοποιήθηκε. Χρησιμοποίησε τους αγώνες αγνών ανθρώπων, ώστε κάποιοι στον Περισσό να απολαμβάνουν διάφορα οφέλη και κυρίως να αποφεύγουν κάθε κριτική για τα πεπραγμένα τους. Ετσι, το ΚΚΕ μπορεί να καλεί τους εργαζομένους σε ξεσηκωμό για τα χαμηλά μεροκάματα, αλλά το ίδιο δίνει χαμηλότερα στις επιχειρήσεις του. Μπορεί να καλεί όλους τους εργαζομένους να απεργήσουν κατά των μέτρων της κυβέρνησης, αλλά να εργάζονται όλοι κανονικά στην «Τυποεκδοτική».

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα δύο μέτρα και σταθμά, που ιστορικά ακολουθούσε το ΚΚΕ στην πορεία του. Ετσι κι αλλιώς, πάντα κατήγγειλε τις δεξιές χούντες, αλλά θεωρούσε σοσιαλιστικά επιβεβλημένο τον σφαγιασμό χιλιάδων στη Βουδαπέστη, την Πράγα και αλλού. Το πρόβλημα με το ΚΚΕ είναι ότι βαφτίζει οποιονδήποτε τολμήσει να αρθρώσει μια κάπως διαφορετική άποψη «αντικομμουνιστή» (στην καλύτερη περίπτωση), «υπηρέτη του κεφαλαίου» (στην ήπια) και «πράκτορα» (στη χειρότερη). Ετσι εξάλλου χαρακτήρισε και συνεπείς -μέχρι ανοησίας- αγωνιστές του ΚΚΕ που στάθηκαν με το κεφάλι ψηλά στο εκτελεστικό απόσπασμα. Οι καρεκλοκένταυροι του Περισσού (τότε εξωτερικού) θυσίασαν πολλούς για να διατηρήσουν τη μίζερη εσωκομματική τους εξουσία. Aλήθεια! Εκείνο το ημερολόγιο της Ελλης Παππά για την υπόθεση Μπελογιάννη θα αργήσει πολύ το Μουσείο Μπενάκη να το δημοσιοποιήσει;
Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι όσα γίνονται στην «Τυποεκδοτική» και σε άλλες επιχειρήσεις του ΚΚΕ είναι ενδοκομμουνιστική υπόθεση. Ετσι το πούλησε η κ. Παπαρήγα στο ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών. Είπε ότι οι εργαζόμενοι στις κόκκινες φάμπρικες είναι καλοί κομμουνιστές και ως καλοί κομμουνιστές χύνουν τσάμπα τον εργατικό τους ιδρώτα.
Οι κάτοικοι, όμως, των νησιών σε τι φταίνε, για να πληρώνουν τους σχεδιασμούς της γραφειοκρατίας του Περισσού; Οι τουρίστες των ξενοδοχείων γιατί να μένουν αποκλεισμένοι επειδή ο κ. Μαΐλης ονειρεύεται τη μεγάλη επανάσταση;
Προχθές, με την ανοχή όλων μας, το ΚΚΕ πραγματοποίησε ένα ακόμη χάπενινγκ με σοβαρό κόστος για την εθνική οικονομία. Εστειλε ομάδες πέντε-δέκα ατόμων για να κλείσουν τα κεντρικά ξενοδοχεία και να απαγορεύσουν τα πλοία να αποπλεύσουν από τον Πειραιά. Βρήκαν κι έκαναν! Η κυβέρνηση έμεινε αδρανής, διότι φοβάται ότι η σύλληψη εκείνων που παραβιάζουν τον νόμο θα θεωρηθεί «ποινικοποίηση των αγώνων». Οι πολίτες που πλήττονται από την παραβίαση του νόμου δεν αντιδρούν διότι φοβούνται τον χαρακτηρισμό του «αντικομμουνιστή». Ετσι, δέκα νοματαίοι του ΚΚΕ διαφεντεύουν το παρόν και το μέλλον της χώρας.
Εφτασε η στιγμή να πούμε όλοι «ώς εδώ!» Δεν μπορεί το 8% να κυβερνά τη χώρα. Δεν μπορούν δέκα άτομα να κλείνουν τα ξενοδοχεία και κανείς να μη διαμαρτύρεται. Δεν μπορεί να παραβιάζονται κατάφωρα οι νόμοι και να μην κάθεται κανένας στο σκαμνί. Δεν μπορεί μια χούφτα στελεχών του ΚΚΕ να μασκαρεύονται ναυτεργάτες και να σταματούν την ακτοπολοΐα. Αυτό που το ΚΚΕ ονομάζει «αντικομμουνισμό» δεν είναι μόνο εθνική ανάγκη. Είναι κοινωνικό καθήκον. Είναι αντίσταση στον φασισμό με κόκκινη λεοντή.
πηγή : Καθημερινή 23 - 4 - 2010
Το κείμενο εστάλει προς δημοσίευση από τον κύριο Σπανό Γεώργιο

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κι ο παγκαλος κι ο αδωνις γεωργιαδης τα ιδια ακριβως λένε...κακομοιρε σπανε,αν κυβερνουσε αυτο το 8%στη χωρα τοτε θα ηταν πολυ διαφορετικα τα πραγματα σημερα.αλλα ειπαμε:εσυ με το κεφαλαιο....
προς μπλοκ ικαριακης:το συγκεκριμενο αρθρο-"κόλαφος",εχει καμια σχεση με τα "νέα που αφορουν την ικαρια",όπως λετε πανω στην ετικετα?γιατι αν έχει εχω να στειλω πολυ πραγμα απο ριζοσπαστη-οδηγητη κτλ.ο σπανος με ποια λογικη χρησιμοποιει ως "απαντηση"αστικές φυλλάδες???

Ικάριος Ζήδρος είπε...

Βλέπω έχω αρχίσει να εισπράττω τα "εύσημα" αμέσως. Κανένα πρόβλημα! Το άρθρο δεν είναι δικό μου, άρα δεν έχω να εξηγήσω κάτι, πέραν του ότι αναφέρεται και στα νησιά άρα αφορά το blog. Επίσης, δεν δέχομαι "ταμπέλες" στη θέση επιχειρημάτων.
Αλήθεια, εμένα με λένε Γιώργο Σπανό, εσένα πως;...

Ανώνυμος είπε...

"Το κείμενο εστάλει προς δημοσίευση από τον κύριο Σπανό Γεώργιο"

μας δουλευεις κι ολας?αυτο δε γραφει κατω απο το κειμενο?το πως λεγεσαι μου ειναι αδιαφορο,αυτα που πρεσβευεις ειναι το προβλημα.
αφου το αρθρο αναφερεται στα νησια(απο συγκεκριμενη εφημεριδα),να σηκωσω τοτε 10αδες αρθρα (απο "άλλες¨ εφημεριδες...)που θα αναφερονται επισης στα νησια.μονο που τα συγκεκριμενα αρθρα περιγραφουν εκτενως την κατασταση που βιωναν οι νησιωτες χρησιμοποιωντας κατ'άναγκη τα εισαγωμενα πλοια σου.
θες και επιχειρηματα:θα είμαστε επι μονιμου βασεως απεναντι σε αυτους που μας πνιγουν χωρις να τιμωρουνται,σε αυτους που βαζουν το κοστος των εισητηριων όσο ενα μεσο μεροκαματο,σε αυτους που βαζουν πλοια στα νησια αμα και οποτε τους καπνισει,σ'αυτους που βαζουν υπεργηρα πλοια γεματα κοριους.ειτε λεγονται σπανός,ειτε αγουδημος,ειτε βαρδινογιαννης.αυτο για να μην εχεις την αυταπατη οτι οι "κακοι"καριωτες τα βαλαν αδικως μαζι σου.τελος

IkariaTour είπε...

Προς ανώνυμο:
Η Ικαριακή έχει δημοσιεύσει και άρθρα και απο τον ριζοσπάστη άσχετα με την Ικαρία
http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=425067476655309059&postID=4555049969035946476
το ενλόγω κείμενο εστάλει απο τον κύριο Σπανό όπως γράφει και η υποσημείωση και πιστεύουμε είναι δικαίωμα του καθενός να χρησιμοποιεί ''αστικές'' ή ''κομματικές'' φυλλάδες προς εκπροσώπηση των θέσεων του!

George G. Spanos είπε...

Επώνυμα γράφω και αποστέλλω άρθρα προς ευρύτερη γνώση και ανταλλαγή απόψεων. Φυσικά κανείς δεν μπορεί να πάρει στα σοβαρά ανώνυμους που εξαπολύουν ανειπόστατες κατηγορίες προς οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη! Τίποτε από ότι διαβάζω στο ανώμυμο αυτό σχόλιο δεν με αφορά ούτως ή άλλως και θα πρέπει να στραφούν αλλού και όχι σε μένα. Επίσης δεν αλλάζουν σε τίποτα τα δεδομένα των αναγκών του Τόπου μας και το ποιος έχει πιο πολλές πιθανότητες και ικανότητες να τα λύσει (ή έστω να προσπαθήσει...). Η προσπάθεια αγιοποίησης της κομμουνιστικής ιδεολογίας και πρακτικής το 2010 ειδικά σε ότι αφορά την Ικαρία, εξαιτίας των πολιτικών πεπραγμένων των εκπροσώπων του , δυστυχώς πέφτει στο κενό το οποίο δημιούργησαν οι ίδιοι. Και για να είμαι ακόμα πιο συγκεκριμένος. Δεν τους κατηγορώ για πράγματα που έκαναν όσο γι'αυτά που δεν έκαναν πέρνα από το να διαμαρτύρονται και καλά.

Ανώνυμος είπε...

Αυτός δεν είναι που έφαγε τα αυγά? Ο Μανδραβέλλης εννοω...
Σοβαρός δημοσιογραφος...

Ανώνυμος είπε...

...Όπως και ο Αλαβάνος έφαγε πρόβιο και η Δημαρχέσσα του Συριζα αυγουλάκι...αλλά τότε ήταν φασιστες αυτοι τα ρίξανε...\αααρε δημοκρατία!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μετά το ΠΑΣΟΚ, τη ΝΔ, τον ΣΥΝ/ ΣΥΡΙΖΑ, το ΛΑΟΣ, τη Δημοκρατική Αριστερά, σειρά έχουν οι ακτοπλόοι εφοπλιστές να πάρουν θέση για την σωτηρία του τόπου μας!
Με μια τρισέλιδη- κατάπτυστη ανακοίνωση ο κύριος Γεώργιος Σπανός παρεμβαίνει για το καλό του τόπου μας, αφού το «κακό» ΚΚΕ, δια της «τρόικας των δημάρχων του», μόνο δεινά έχει φέρει μέχρι στιγμής στον τόπο μας.
Δυσκολευόμαστε πραγματικά να απαντήσουμε ή έστω να σχολιάσουμε όλη τη συκοφαντία, τη διαστρέβλωση, τη λάσπη τα οποία χρησιμοποιεί ο κύριος Σπανός προκειμένου να χτυπήσει τους κομμουνιστές δημάρχους και να αποδείξει πόσο κακό έχουν κάνει στον τόπο. ..
Να σημειώσουμε κατ’ αρχήν για την ιστορία- όχι πως δεν το γνωρίζει καθώς το ψέμα και η λάσπη είναι τέχνη του- ότι έχουμε στη διάθεση μας το έντυπο πρόγραμμα της εταιρίας «Hellenc Seaways», όπου φαίνεται πεντακάθαρα ότι από την πρώτη Νοεμβρίου 2010 δεν θα γίνεται προσέγγιση στον Άγιο Κήρυκο και στους Φούρνους.
Ο κύριος Σπανός ισχυρίζεται ότι οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις των ναυτεργατών την περσινή χρονιά είναι παρακώλυση συγκοινωνιών χωρίς κανένα λόγο, δηλαδή το μνημόνιο, οι περικοπές μισθών και επιδομάτων, η ισοπέδωση των ασφαλιστικών δικαιωμάτων, οι απολύσεις, η απλήρωτη δουλειά, η κατάργηση του καμποτάζ, όλα αυτά, και είναι πολύ λίγα από όσα προσπαθούν να μας φορτώσουν κυβέρνηση, Ε.Ε., ΔΝΤ, αφορούν κάποιους άλλους, οι ναυτεργάτες είναι μια ομάδα καλοζωισμένων καλοπερασάκηδων που για να σπάσουν την ανία τους κλείνουν και κανένα λιμάνι! Και από πάνω η «τρόικα των δημάρχων» δεν έκανε τίποτα για να τουςκομμουνιστές διότι λέει «τον κυριότερο ρόλο για την απόσυρση των πλοίων της Καλλίστη από την Ικαρία τον έπαιξαν τα Σωματεία του ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ πρωτοστατούντων μάλιστα και Καριωτών μελών…»

(μέρος 1)

Ανώνυμος είπε...

(μερος 2)

Δηλαδή θα έπρεπε να έχει το ελεύθερο να πληρώνει όποτε θέλει τα πληρώματα του, να απολύει όποτε θέλει, να δρομολογεί όποτε θέλει τα πλοία του, να μην πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές, κοκ, δηλαδή θα έπρεπε να ανεχτούμε, να επιτρέψουμε την διάλυση όλων των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, για να μπορεί ο κύριος αυτός να ελεύθερα να αλωνίζει στο Αιγαίο.
Και αφού οι «κακοί κομμουνιστές» δεν του επέτρεψαν την ασυδοσία και μόνο δεινά έχουν φέρει στον τόπο υπάρχει η λύση: «το στοίχημα του Χρήστου Σταυρινάδη που πρέπει να πετύχει»!
Τίποτα πιο ταιριαστό από την στήριξη ενός επιφανούς εκπροσώπου των εφοπλιστών, στη δι(α)κομματική συμμαχία όλων των «προοδευτικών», «αριστερών» και «δεξιών», που έχει στηθεί εναντίον του ΚΚΕ.
Τέλος να θυμίσουμε για αυτόν τον «πατριώτη» εφοπλιστή μερικά μόνο από τα πρόσφατα κατορθώματα του:

* Το Γενάρη, τον Απρίλη, το Μάη και τον Ιούνη του 2009, οι ναυτεργάτες του «Σαρδηνία Βέρα»,έκαναν επίσχεση εργασίας για να διεκδικήσουν δεδουλευμένα που παράνομα παρακρατούσε ο Σπανός. Ίδια ήταν η κατάσταση και στο άλλο πλοίο του το «Κόρσικα Εξπρές ΙΙΙ»,το οποίο παρέμενε ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και οι ναυτεργάτες του έκαναν δημόσια έκκληση για φαγητό, αφού ο εφοπλιστής τους είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους.
* Το Δεκέμβρη του 2008, σε αίτημα των ναυτεργατών του «Σαρδηνία Βέρα» να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους, ο πλοιοκτήτης έδωσε τραπεζική επιταγή, η οποία όμως ήταν ακάλυπτη!
* Τον Οκτώβρη του 2008, αυτός ο «πατριώτης» απέλυσε ναυτεργάτη εν πλω!
* Είχε τεράστιες οφειλές προς το ΝΑΤ. Είχαν φτάσει σε τέτοιο ύψος, ώστε τον Απρίλη του 2009 η διοίκηση του ΝΑΤ αναγκάστηκε να εκδώσει απαγόρευση ελευθεροπλοΐας στο πλοίο «Σαρδηνία Βέρα».
* Οι υπάλληλοι της εταιρείας παραμένουν ακόμα και σήμερα απλήρωτοι για μεγάλο μέρος των δεδουλευμένων και των αποζημιώσεών τους, αφού ο εφοπλιστής εγκατέλειψε τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα χωρίς να τους καταβάλει τα οφειλόμενα.

Οι Ικαριώτες την έχουν ζήσει στο πετσί τους την εφοπλιστική ασυδοσία, και έχουν γνώση από τους πολύχρονους αγώνες τους: όλα όσα έχουν κατακτήσει τα έχουν κατακτήσει με κόπους και θυσίες..
Συμπατριώτες, συμπατριώτισσες,
Πλησιάζοντας η 7η του Νοέμβρη όλο και πιο πολλοί «πατριώτες» θα θέλουν να σώσουν τον τόπο. Δώστε τους απάντηση ψηφίζοντας και ενισχύοντας τους συνδυασμούς της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ που θα είναι μπροστάρηδες στον αγώνα για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, άρα και για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, όπως μέχρι τώρα άλλωστε έχουν αποδείξει με τη δράση τους.

Ικαρία 29 Οκτωβρίου 2010

Ανώνυμος είπε...

(μερος 2)

Δηλαδή θα έπρεπε να έχει το ελεύθερο να πληρώνει όποτε θέλει τα πληρώματα του, να απολύει όποτε θέλει, να δρομολογεί όποτε θέλει τα πλοία του, να μην πληρώνει ασφαλιστικές εισφορές, κοκ, δηλαδή θα έπρεπε να ανεχτούμε, να επιτρέψουμε την διάλυση όλων των δικαιωμάτων των ναυτεργατών, για να μπορεί ο κύριος αυτός να ελεύθερα να αλωνίζει στο Αιγαίο.
Και αφού οι «κακοί κομμουνιστές» δεν του επέτρεψαν την ασυδοσία και μόνο δεινά έχουν φέρει στον τόπο υπάρχει η λύση: «το στοίχημα του Χρήστου Σταυρινάδη που πρέπει να πετύχει»!
Τίποτα πιο ταιριαστό από την στήριξη ενός επιφανούς εκπροσώπου των εφοπλιστών, στη δι(α)κομματική συμμαχία όλων των «προοδευτικών», «αριστερών» και «δεξιών», που έχει στηθεί εναντίον του ΚΚΕ.
Τέλος να θυμίσουμε για αυτόν τον «πατριώτη» εφοπλιστή μερικά μόνο από τα πρόσφατα κατορθώματα του:

* Το Γενάρη, τον Απρίλη, το Μάη και τον Ιούνη του 2009, οι ναυτεργάτες του «Σαρδηνία Βέρα»,έκαναν επίσχεση εργασίας για να διεκδικήσουν δεδουλευμένα που παράνομα παρακρατούσε ο Σπανός. Ίδια ήταν η κατάσταση και στο άλλο πλοίο του το «Κόρσικα Εξπρές ΙΙΙ»,το οποίο παρέμενε ακινητοποιημένο στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και οι ναυτεργάτες του έκαναν δημόσια έκκληση για φαγητό, αφού ο εφοπλιστής τους είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους.
* Το Δεκέμβρη του 2008, σε αίτημα των ναυτεργατών του «Σαρδηνία Βέρα» να πληρωθούν τα δεδουλευμένα τους, ο πλοιοκτήτης έδωσε τραπεζική επιταγή, η οποία όμως ήταν ακάλυπτη!
* Τον Οκτώβρη του 2008, αυτός ο «πατριώτης» απέλυσε ναυτεργάτη εν πλω!
* Είχε τεράστιες οφειλές προς το ΝΑΤ. Είχαν φτάσει σε τέτοιο ύψος, ώστε τον Απρίλη του 2009 η διοίκηση του ΝΑΤ αναγκάστηκε να εκδώσει απαγόρευση ελευθεροπλοΐας στο πλοίο «Σαρδηνία Βέρα».
* Οι υπάλληλοι της εταιρείας παραμένουν ακόμα και σήμερα απλήρωτοι για μεγάλο μέρος των δεδουλευμένων και των αποζημιώσεών τους, αφού ο εφοπλιστής εγκατέλειψε τη δραστηριότητά του στην Ελλάδα χωρίς να τους καταβάλει τα οφειλόμενα.

Οι Ικαριώτες την έχουν ζήσει στο πετσί τους την εφοπλιστική ασυδοσία, και έχουν γνώση από τους πολύχρονους αγώνες τους: όλα όσα έχουν κατακτήσει τα έχουν κατακτήσει με κόπους και θυσίες..
Συμπατριώτες, συμπατριώτισσες,
Πλησιάζοντας η 7η του Νοέμβρη όλο και πιο πολλοί «πατριώτες» θα θέλουν να σώσουν τον τόπο. Δώστε τους απάντηση ψηφίζοντας και ενισχύοντας τους συνδυασμούς της ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ που θα είναι μπροστάρηδες στον αγώνα για την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών, άρα και για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, όπως μέχρι τώρα άλλωστε έχουν αποδείξει με τη δράση τους.

Ικαρία 29 Οκτωβρίου 2010