Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

17 Ιαν 2011

Ούτε ένα ευρώ χρέος!


Οι καλλικρατικοί δήμοι χρωστούν τα κέρατά τους...


Το αριστούργημα του Ραγκούση είναι βουλιαγμένο στα χρέη αφού το συνολικό χρέος των ΟΤΑ στις τράπεζες ξεπερνά το 1,7 δις ευρώ! Το μάρμαρο θα πληρώσουν και οι κάτοικοι παλιών δήμων που δεν είχαν πάρει δάνειο.
Αμαρτίες του παρελθόντος και σκληρούς όρους δανεισμού θα κληθούν να πληρώσουν από Δευτέρα οι νέες δημοτικές αρχές.
Οι καλλικράτειοι δήμοι, στη συντριπτική τους πλειονότητα, είναι χρεωμένοι με πολλά εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι προϋποθέσεις και οι όροι που μπαίνουν από τον νόμο για τη σύναψη νέων δανείων θα είναι αρκετά δύσκολοι και «επίπονοι» για τους περισσότερους νέους δήμους. Το συνολικό χρέος των δήμων μέχρι σήμερα φτάνει σε 1.742.135.952 ευρώ, με πρώτους στη λίστα τον Πειραιά (131.128.767 ευρώ), την Αθήνα (129.492.613), τη Ρόδο (61.996.640),  τις Αχαρνές(55.248.842) και το Μαρούσι (52.216.609).
Νέοι όροι δανεισμού
Οι δήμοι και οι περιφέρειες θα μπορούν να συνομολογούν δάνεια με αναγνωρισμένα πιστωτικά ιδρύματα ή χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού αποκλειστικά για τη χρηματοδότηση επενδύσεων και τη χρηματοδότηση χρεών τους.
Επιπλέον το ΥΠΕΣ θα προσπαθήσει να σταματήσει το ενδεχόμενο χρεοκοπίας των νέων δήμων μέσω του προγράμματος εξυγίανσης που προβλέπει ο «Καλλικράτης».   
Το πρόγραμμα, θα βάλει «ψαλίδι» στις λειτουργικές δαπάνες και η ένταξη των δήμων σε αυτό θα γίνεται είτε υποχρεωτικά είτε προαιρετικά.   
Με άλλα λόγια θα έχουμε τρόικα και... μνημόνιο για τους νέους δήμους, με τους δημότες τους να πληρώνουν όχι μόνο τα «σπασμένα» των παλιών δήμων, αλλά και τον δανεισμό των νέων.
Το βασικό ερώτημα όμως είναι πόσα θα χρειαστεί να δανειστούν οι νέοι δήμοι δεδομένου ότι και η χρηματοδότησή τους από τον προϋπολογισμό θα είναι μειωμένη.
Όμως..
Υπάρχουν και κάποιοι πολύ λίγοι δήμοι που δεν κληρονόμησαν ούτε ένα ευρώ δανειακών υποχρεώσεων και ανάμεσα τους ο νέος καλλικράτειος δήμος της Ικαρίας στον οποίο οι κομμουνιστές δήμαρχοι κληροδότησαν πλούσιο έργο και ούτε ένα ευρώ δανειακούς προς τις τράπεζες.
Τυχαίο;; …



21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ για το χρέος προς τις τράπ
εζες,ωστόσο τα χρέη προς τα φυσικά πρόσωπα τώρα ερευνώνται και απ'
ότι ακούγεται,χωρίς επίσημη ανακοί
νωση βέβαια,είναι αρκετές χιλιάδες ευρω από ληξιπρόθεσμες οφειλές των
απερχόμενων.Περιμέντε να τελειώσει ο διαχειριστικός έλεγχος και έπει
τα αναφέρεστε σε ''χρηστή διαχείρ
ιση και στο ύψος του ελλείματος
που αφέθηκε ως 'προίκα'' στους και
νούργιους.
Αναφορικά με το όποιο 'έργο' η κρί
ση του κόσμου αποτελεί αδιάψευστο
μάρτυρα,όσον αφορά την 'ύπαρξη' και την ΄ποιότητά' του.Και αναφέρο
μαι στην κρίση της πλειοψηφίας που
δεν τα ''έβλεπε όλα ρόδινα και αγα
στά''..

Ανώνυμος είπε...

αν εχεις στοιχεια για αυτες τις "1000αδες ευρω προς φυσικα προσωπα"να τα πεις δημοσιως.
αν εχει μπει ο προηγουμενος δημος μεσα ή αν ειχε παρει δανειο (οπως θα κανει σιγουρα ο σταυριναδης)θα το'χατε κανει σημαια.τωρα δεν εχετε τιποτα αλλλο να πειτε και ναασχολειθειτε και βρηκατε "ωφειλές προς προσωπα"τι μας λες ρε μεγαλε?δε μα τα λες να τα μαθουμε κι εμεις????

Ανώνυμος είπε...

Προφανώς η αναφορά και μόνο στις
ατασθαλίες των αγαπημένων δημάρχων σας,σας προκαλεί νευρικότητα.Το μόνο που σας ενδιέφερε ήταν το ''
μπούκωμα των συντροφικών στομάτων''
και όχι η οικονομική κατάσταση των δήμων..΄Μήπως ανήκεις και εσύ στην
κλίκα που λάμβανε ''μαιμού΄΄ τιμολό
για,ειδικά τις τελευταίες ημέρες της 'πτώσης' για παροχή ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ ΕΡΓΩΝ?Πολύ πιθανον..Άλλωστε όλοι οι
βολεμένοι του ΚΟΜΜΑΤΟΣ στο νησί ενο
χλούνται και από την παραμικρή υπό
νοια στο πρόσωπό τους..Για τα έργα
''μαιμού'',ειδικά στη Μέσσαριά,ο
''μεγάλος οικονομολόγος' Σταμούλος είχε γράψει 'ιστορία'.Αύριο τα υπόλοιπα γιατί έχω και σοβαρές δουλειές να κάνω..

Ανώνυμος είπε...

Όλο δουλειές έχεις ρε πατριώτη. Τόσο εργατικός Ικαριώτης είναι σπάνιο είδος! Μπράβο σου !!!
Για το θέμα των χρεών ακόμα κι αν υπάρχουν κάποια χρεωστούμενα τα ποσά είναι πολύ μικρά σε συγκριση με τα χρέη άλλων δημων.
Αν έχεις κάνει ποτέ δουλειές με το κράτος θα ξέρεις ότι μπορεί να κάνεις απο μηνες (στην καλύτερη) έως και μερικά χρονια για να πάρεις τα λεφτά σου....
Αυτή είναι η ροή εργασιών και πληρωμων στο δημόσιο.
Δεν γίνεται σε μια δεδομένη ημερομηνία (31 δεκ που γίνεται η αλλαγη) να μην χρωστάς τίποτα.
Εξάλου υπάρχουν και οι έκτακτες ανάγκες που πρέπει να βρεθούν χρήματα για να πλερωθουν....

Ανώνυμος είπε...

λασπη,μπουρδες και επι της ουσιας τιποτα.μονο κατηγοριες εν κενω,γιατι αν ειχες πραγματικα στοιχεια,θα μας εγραφαν ολες οι εφημεριδες τωρα...αλλα τοσα χρονια δε σας καναμε τη χαρη για το παραμικρο οικονομικο ψεγαδι,οποτε δεκτη και η λασπουλα σας τωρα...
και εν τελει για πες μας και για τα εργα-μαιμου να μαθουμε κι εμεις.....

Ανώνυμος είπε...

Αναφορικά με το χρονικό πλαίσιο καταβολής των χρημάτων,ότι παίρνει πολύ καιρό η αποπληρωμή,συμφωνω απολύτως.Αποτελεί δυστυχώς χρόνια
πρακτική των εκάστοτε υπουργείων.
Ωστόσο χρέη υπήρξαν,τώρα εαν δεν είναι από τράπεζες αλλα΄προς φυσικά
πρόσωπα,δεν αναιρεί την ύπαρξή τους
Το μέγεθος των χρεών,ειδικά για μια
μικρή περιφέρεια όπως η Ικαρία,είν
αι σοβαρό και καθιστά το δημοσιονομ
ικό έργο των καινούργιων δύσκολο
εξ' αρχής αφού θα πρέπει να το καλύ
ψουν προκειμένου να μην διευρυνθεί
..Τώρα όσον αφορά το γνωστό ''φερέ
φωνο'',που εξειγείρεται όταν του θί
γουν τους' πατρώνες'του ,του αναφέρω τα έργα ''μαιμού,στη Μεσσα
ριά είχαν εξαγγελθεί ''έργα'' εγγει
οβελτιωτικά,υποδομής το 2008-9 κόστ
ους 200000 ευρω!Το αστείο?Δεν έχει
γίνει ΤΙΠΟΤΑ στα σημεία που υποτίθε
ται πως θα γίνονταν 'έργα'..Το κόστ
ος χρηματοδότησης το παρείχε η πρώην Περιφερειάρχης Β.Αιγαίου το
2008,επεί τούτου για αυτούς τους
σκοπούς!!''Έργο' ΑΦΑΝΤΟ αλλά τα λεφτά πό το ταμείο του πρώην δήμου Ευδήλου λείπουν..Επίσης, ηβελτίωση
του οδικού δικτύου στον επαρχιακό δρόμο Φραντάτο-Στελί,από το 2007 είχαν δωθεί 54000 ευρω για αυτό το΄
'έργο' το οποίο να μαντέψετε?Ναι,
είναι και αυτό ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ!Φαίνεται
πως εργολάβοι της 'συντεχνίας' είχα
νε κάνει έναρξη εργασιών ,όμως
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
Σχετικά με τις εφημερίδες,όχι δεν
θα προσέφευγα,γιατί το νησί θα απο
κτήσει και φήμη 'λαμόγιου'κάτι που
δεν ισχύει για την συντριπτική πλειοψηφία των συμπατριωτών μας,αλλ
ά αναμένω τα αποτελέσματα του διαχειριστικού ελέγχου και ευχαρίστ
ως προσφεύγω έπειτα και σε δικαστή
ριο..Τόσα χρόνια είχατε διασπαθίσει
τα χρήματα των φορολογουμένων με
όρους 'ομερτά',καιρός να φανεί το αλήθινό πρόσωπό σας και στο φως..

Ανώνυμος είπε...

"αναμένω τα αποτελέσματα του διαχειριστικού ελέγχου "....

εμεις να δει πως τα περιμενουμε αυτα τα αποτελεσματα...επειδη ειμαι βεβαιος για το αποτελεσμα,να δουμε μετα τι θα εχετε να λετε αφου δε θα βρισκετε αλλη βρωμα να μας προσαψετε..μηπως την καταρευση των διδυμων???

και επειδη ή κανεις τον ασχετο ή πραγματικα εισαι,ο δρομος στελι-φραντατο ειναι επαρχιακος(οπως ο ιδιος λες κι ετσι ειναι)μονο που τα χρηματα(αν εφτασαν)πηγαν επαρχειο και οχι δημο.αρα να αναζητησεις απο εκει για το αν εφτασν,που πηγαν.και οταν λες βελτιωση εννοεις ασφαλτοστρωση?γιατι με 54000 ουτε για ζητω δεν φτανουν για το συνολο των χλμ του συγκεκριμενου δρομου.

Ανώνυμος είπε...

Μην αγχώνεσαι ανώνυμε φιλε για τα αποτελέσματα..Αποτελεί ζήτημα που αφορά αρκετούς και η δημοσιοποίηση τους αναμένεται με ενδιαφέρον.
Για σουρεαλιστικά σενάρια,περί ''δι
δύμων πύργων'',δεν ξέρω αλλά για ρε
αλιστικά αποτελέσματα το βλέπουμε
όλοι,για φαινόμενα κακοδιαχείρισης
αναφέρομαι.Το ''έργο'' σας ήταν όχι
μόνο ελλιπές και κομματικα ''κατευ
θυνόμενο'' αλλά συνοδευόταν και από
''μαιμού-τιμολόγια'',προκειμένου να καλυφθούν οι ατασθαλίες στους προυπολογισμούς.
Για το 'έργο΄στο δρόμο Στελί-Φραντάτο τα χρήματα πράγματι δοθήκ
αν σε αρχικό στάδιο στο επαρχείο ,
ωστόσο αποδόθηκαν αργότερα κανονικά
στο δήμο Ευδήλου.Το ποσό αφορούσε την τοποθέτηση μπαρων κατα μήκος του δρόμου,που είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος, και την κατασκευή ανασχετικών τοιχείων σε σημεία όπου
υπάρχει αυξημένη διάβρωση του εδάφ
ους και άρα κίνδυνος πτώσης στο οδόστρωμα αδρανών υλικών.Βέβαια,το
'έργο' ουδέποτε έγινε από την ολιγωρία και την αναλγησία της απε
ρχόμενης δημοτικής αρχής.Ούτε βέβαια λόγος για το που πήγαν τα χρήματα..Το ποσό θα κάλυπτε το αρχικό στάδιο οδικής βελτίωσης,και
αποτελούσε την α δόση.Η β δόση θα
δινόταν με τη συνέχιση του 'έργου'.
Φυσικά εδώ δεν είχαμε ούτε πρωτογεν
ης κατασκευή..Ξέρω ότι για τους
''εργατοπατέρες-εργολάβους'' του νησιού,όσα χρήματα και εαν δοθούν
ποτέ δεν είναι αρκετά..Έτσι διαιων
ίζεται η ΄καραμέλα΄ από ΄κανάλια' στο νησί.Είναι ένας καλός λόγος
για να καλύψει τις χρόνιες ατασθαλίες και υστερήσεις των απερχόμενων..

Ανώνυμος είπε...

προφανως για να μιλας για "μαιμου-τιμολογια"σιγουρα θα τα εχεις δει,οποτε καλο ειναι να τα ανεβασεις να τα δουμε κι εμεις...
οπως επισης το οτι δοθηκαν χρηματα απο επαρχειο προς δημο,"σιγουρα" θα εχεις την συγκεκριμενη αποφαση επαρχ.συμβουλιου στα χερια σου.θα μπορουσαμε να τη δουμε κι εμεις οι ¨μουχλιασμενοι"παρακαλω???
ενα link ενα εγγραφο κατι τελοσπαντων......

Ανώνυμος είπε...

Βέβαια τα τιμολόγια δεν τα έχω στα
χέρια μου αλλά γνωρίζω,όπως και ΑΡΚ
ΕΤΟΙ στη Μεσσαρια και στον Εύδηλο ποιοι εργολάβοι της 'συντεχνίας' έχουν πάρει τιμολόγια με ημερομηνίε
ς των τελευταίων ημερών του 2010,
προκειμένου να καλύψουν τα ελλείμα
τα του 'μεγάλου διαχειριστή' πρώην
δημάρχου..Και τους γνωρίζουμε ΟΝΟΜΑ
ΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ!Απλώς σέβομαι
το δικαίωμα της ανωνυμίας και δεν
θα εκθέσω διαδικτυακά τα ονόματά
τους και περιμένω να δείξουν την
όποια υπευθυνότητα έχουν και να τα παρουσιάσουν οι ίδιοι..Γιατί στις
φορολογικές τους δηλώσεις τα στοιχεία που παρέθεσαν ήταν ενδεικ
τικά και αποκαλυπτικά..
Για το θέμα της χρηματοδότησης του
'έργου' του δρόμου Στελί-Φραντάτο,ο
πλέον κατατοπιστικός για την κατάθεση των χρημάτων στον πρώην δήμο Εύδήλου αποτελεί ο πρώην αντιδ
ήμαρχος που το διαλαλούσε περίτρανα
'ότι έλαβε ο δήμαρχος χρηματοδότηση
από το επαρχείο για το δρόμο'',δηλώ
σεις καλοκαίρι του 2007 που έμειναν
στην 'ιστορία'.Βλέπεις όταν αναφέρε
ις κάτι αυτό πρέπει να τεκμηριώνετ
αι έμπρακτα.Και μην το 'παίζεις'
και ανήξερος.Είσασταν ενημερωμένοι
ΟΛΟΙ και ΑΠΟΛΥΤΑ για τη 'χρηστή δια
χείριση του καθεστώτος' και διασπαθ
ούσατε δημόσιο χρήμα με όρους 'ομε
ρτά'.Εκτός και εαν οι πρώην ταγοί
σας ,έκαναν ο,τι έκαναν πίσω ακόμη
και από τις δικές σας 'πλάτες'..Θα
είναι το ανέκδοτο της δεκαετίας..
Τόση '' σημασία'' έδιναν ακόμη και
σε εσάς τους 'πιστούς υπηκόους'
τους που δεν σας ενημέρωναν ούτε για τα στοιχειώδη?

Ανώνυμος είπε...

"Το ποσό αφορούσε την τοποθέτηση μπαρων κατα μήκος του δρόμου..."
κι ενα μικρο παιδι γνωριζει οτι για να τοποθετηθουν μπαρες πρεπει πρωτα να πεσει ασφαλτος ή τσιμεντο.
επισης οροι όπως: "γνωριζω","αρκετοι","καθεστως","πιστοι υπηκοοι" κτλ μεσα εδω και με την καληψη της ανωνυμιας μπορει να λεει οτι ανοησια ακουσε ή "ακουσε".δεκτο.συνεχιζουμε λοιπον στο δρομο της συκοφαντησης,του μηδενισμου των παντων για το "καλο"του τοπου.και ελλειψει στοιχειων για ολα τα παραπανω φυσικα...

Ikarialab είπε...

EINAI ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ,ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝ Ο ΣΤΑΥΡΙΝΑΔΗΣ ΠΑΡΕΙ ΔΑΝΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΕΤΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΕΩΣ ΚΙΟΛΑΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΣΤΑΥΡΙΝΑΔΗΣ ΘΑ ΔΙΑΤΑΞΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΤΕ.ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΣΕ ΔΙΑΜΑΧΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΡΑΥΓΕΣ ΑΝ ΛΕΤΕ ΨΕΜΑΤΑ Ή ΑΛΗΘΕΙΑ.ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΑΝ Ο ΝΕΟΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ.ΑΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΚΑΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΜΕ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΜΑΘΕΥΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ.ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΟΤΙ ΨΥΧΙΚ ΑΠΟΘΕΜ,ΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΙΝΑΔΗΣ,Ο ΣΚΑΡΟΣ,ΟΚΟΥΡΕΛΗΣ,Ο ΤΕΣΚΟΣ,Ο ΤΣΑΚΑΛΙΑΣ Ή ΟΠΟΙΣΔΗΠΟΤΕ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΝΤΑ.ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΑΡΚΙΝΑΓΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΕΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑ ΠΛΑΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΟΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΛΑΤΕΙΕΣ,ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΛΟΥΤΡΑ,ΔΡΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας,
συμφωνω απόλυτα με το φίλο 'ΑΣΟΥΛΟΥ
ΠΩΤΟ'' στα γραφόμενα του και μακάρι
φίλε μου να συναντούσα συχνότερα ανθρώπους σαν εσένα σε ιστότοπους,
καθώς λες τα πράγματα απλά και σωστά.Τώρα για το''φερέφωνο'' τι να πει κανείς? Τόσες ημέρες προσπα
θεί να υπερασπιστεί την κλίκα του με γελοίες παρεμβάσεις..'Ετσι όμως
δεν κάνει τίποτα..Τα στοιχεία είναι
αληθή..Όσο και τον πονάει η αλήθεια
ας κοιτάξει να την αποδεκτεί και να
μην πετάει ''τόνους'' ανοησίας και
λάσπη γιατί δείχνει το επίπεδο αξιο
πρέπειας και ''ειλικρίνιας'' που
διακρίνει την κομματική ομήγυρή του

Ανώνυμος είπε...

δεν εισαι ουτε στο εκατομυριο ικανος να κρινεις αξιοπρεπεια και ειλικρινεια κανενος.
το εχεις αποδειξει με ολες σου τις ελεεινες και τρισαθλιες "παρεμβασεις"σου,κατηγορωντας ανθρωπους χωρις στοιχεια.ντροπη αν εισαι καριωτης!
θα μπορουσες να ειχες τοποθετηθει οπως ο ασουλουπωτος,προτιμας τις μπιχτες,ειρωνιες και λοιπες συνηθεις μαλακιες.συνεχισε ετσι κοπρα...

Ανώνυμος είπε...

Παρ'όλο το αισχρό και ανόητο υβρεολ
όγιο σου σου απαντώ πως είναι η αλή
θεια..Σας ''πονά΄΄ που επιτελους
έμαθαν και εκτός νησιού την ''ποιό
τητα της αριστεράς'' σας και
το πως κυβερνούσε ένα σάπιο και ''
κλειστό'' σύστημα με όρους αδιαφάνε
ιας τον τόπο μας τόσα χρόνια,αποσκο
πώντας μόνο στην ικανοποίηση των
συμφερόντων της κλίκας σας και όχι
στην υπηρεσία του συνόλου των Ικαρι
ωτών..Χύσε όση χολή θέλεις μικροπρε
πές ανθρωπάκι,όμως μάθε πως η Ικα
ρία θα προσπαθήσει να βελτιωθεί απο
μακρυνόμενη από τα ''βαρίδια'' που
την 'κρατούσαν' στον 'πάτο' τόσα
χρόνια..Δηλαδή εσάς..Σας ενοχλεί η
παράθεση απόψεωνκαι ενοχλείστε με το παραμικρό,δείγμα ότι έχετε ''λερ
ωμένη τη φωλιά'' σας..Μην το παίζε
τε δήθεν συγκαταβατικοί με ορισμέν
ους αρθρογράφους, αφού θέλετε μόνο
''λιβάνισμα΄΄ των ''κνωδάλων'' σας..Ευτυχώς που ο κόσμος σας κατάλαβε και σας δίνει τη σημασία
που σας αρμόζει.Δηλαδή ΚΑΜΜΙΑ!!

Ανώνυμος είπε...

oso kai an psaxete ,den tha breite tipota mempto,royfianoi toy kinhmatos kai gkempailiskoi..
0 eyrv xreos!!!ayto tha breite!!kai an exeis anvnyme stoixeia,ferta..alla opvs tosoi xiliades toses dekaeties laspologoyn apenanti sto KKE,etsi kai esy..zhlepses ton Pagkalo fainetai...

ti sto kalo...apo tis 20 noembrioy pairnete stoixeia kai ta psaxnete...den mporoyn na broyn tipota oi Logistes sas akoma,ti sto dialo,asxetoi einai h den yparxei tipota..??
den sas ftanoyn 2 mhnes...ante na doyme pote tha bgalete ta ..timologia me tis katsaroles pali..rompes kai pseytes toy kerata!!!

Ανώνυμος είπε...

Απ' ότι φαίνεται τα ΄΄φερέφωνα'
ζήτησαν και βοήθει από το εξωτερικό
από ''συντρόφους'' τους ,προκειμέν
ου να ανταπεξέλθουν στη δική τους
΄΄ένδοια'' επιχειρημάτων..
Ας απαντήσουμε λοιπόν και στον ανωνυμο φίλο,που προφανώς θα είναι
ένας από τους ομογενείς που έφερε το ΚΟΜΜΑ πληρώνοντάς του τα εισιτη
ρια από το εξωτερικό,στις πρόσφατες
εκλογές..
Εαν ζεις στο εξωτερικό ανώνυμε φίλε
είναι λογικό να μην γνωρίζεις πως
τα ''φιλαράκια'' σου,δεν έδιναν
αποδείξεις και τα οικονομικά βιβλία
των δήμων στους ενδιαφερόμενους
των έτερων συνδυασμών από τις 18 Νοεμβρίου,με το πρόσχημα ''πως δεν έχουν συγκεντρωμένα ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ!!''.Σωστά..Έπρεπε να ''μαγειρευτούν'τα νούμερα προκειμένου να μην φαίνεται πως τα
''φυντάνια'' μας έκαναν ''λογιστικ
ες αλχημείες''..Μετά εμφανίζονταν σε λογιστες,απο τις 6 Δεκεμβρίου και μετα,''αποδείξεις'' για ''πληρωμή έργων'' ,που φυσικά
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ακριβώς για να καλύψουν το έλλειμμα των ''πρώην'',
μέλη της ΄΄συντεχνίας',νομίζοντας πως θα κοροιδέψουν τον κόσμο με τα
τερτίπια τους..Στα υπό εξέταση βιβλία εξυπνάκια ανώνυμε ,δεν θα έχεις ακούσει για ''σελίδες που λείπουν επιλεκτικά'',ούτε και για
χρεώσεις του τύπου''μεταφορά πιάνου σε πολιτιστικό κέντρο'',βέβαια ούε ''πιανο ''υπάρχει και για το που πήγαν οι σελίδες αυτές τα μέλη
της ''συντεχνίας'' σφυρίζουν αδιαφορα..
Η οικονομική ''διαχείρισή τους''
'ηταν τόσο ''καλή '' που δεν υπήρχαν χρήματα στο ταμείο για να πληρωθούν οι δημοτικοι υπάλληλοι,
από τη νέα δημοτική αρχή γαι το μήνα Ιανουάριο και Φεβρουάριο..Φυσι
κα και εκεί οι ''φωστήρες'' πάλι δεν είχαν δικαιολογία για το που
πήγαν ,παρα λένε ξετσίπωτα πως''εμας δεν μας ενδιαφέρει ,είναι
θέμα των καινούργιων!!''..Να τους
χαίρεστε τέτοιους που είναι και δείχνουν για άλλη μια φορά το ''κοι
νωνικό τους πρόσωπο''.Οδήγησαν σε έλλειμμα τους δήμους και τώρα δεν τους 'καίγεται καρφί '' για τους
ανθρώπους,αφου δεν ψήφισαν το ΚΟΜΜΑ...Εξαφάνισαν σαν καλή 'ομερτα'
τα στοιχεία των ατασθαλιών τους''
και νομίζουν πως θα εμφανιστούν αργότερα σαν ''σωτήρες''.Γελάστηκαν
και αυτοί αλλά και κάτι ''φερέφωνα'
σαν και εσένα,αφού ξεμπροστιάζονται καθημερινά στα μάτια των κατοίκων για το''θεάρεστο
έργο'' που προσέφεραν..Η
ένδοια που άφησαν δεν θα καλυφθει
από το' κουκούλωμα ' που επιδίωξαν
να κάνουν ,αφού τα ποτελέσματα της
δεν ''κρύβονται ΄΄ απο 'αλχημείες'
αλλά είναι ορατα και με απτα αποτελέσματα.Μόνο τα ''φερέφωνα''
δεν το παραδέχονται ,αφού ήταν ΟΛΟΙ
τους καλα ''βολεμένοι''..
Κατι τελευταίο φίλε..Μην βλέπεις τα
πράγματα από τη σκοπια του τουρίστα
αλλά του μόνιμου κατοικου του νησιού,αυτού που κατάλαβε πως δεν πήγαινε άλλο με τα ίδια πρόσωπα,που
θέλει να δει οπτική και όχι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ βελτίωση της ζωης του..
ΔΕν ξερω τι θα κάνουν οι καινούργι
οι ,ωστόσο ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ πως ΕΧΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ
ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ,ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΚΑΡΙΩΤΕΣ
και απεμπόλιση από το χθες που
''κρυβόταν΄΄ κάτω από ''μαγειρέματα
και κουτοπονηρίστικες διαθέσεις.
Αν ενδιαφερεσαι πραγματικα για το νησί,κάνε αλλαγη στασης αφού τόσα
χρόνια σε κανεναν δεν άρεσε αυτή η μιζερια και η οπισθοδρόμηση.ΟΥΤΕ
ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ..

Ανώνυμος είπε...

xairomai poy me epibebaivneis gia toys xarakthrismoys poy soy prosapsa gkaimpelsike kai pseytara..
milane gia exvteriko,aytoi poy feran dekades apo to Amerika kai thn Australia....
monimos katoikos eimai xerola pseytarako..
gia na teleivnoyme..ama eixate stoixeia ,tha ta eixate bgalei...

0 xreos h Nikaria mas!!kai 3 aperxomenoi Dhmoi!!
na doyme esas tvra....to xeroyme to apotelesma...
xeftiles aristeroi toy kanape,py phgate me ton Karatzaferh!!!e xeftiles!!!

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται πως η ανοησία σου μεγάλε
δεν έχει όρια..Καλα γκρικλις γιατι
γραφεις?Μήπως δεν μπορεις να εκφερεις τις μπουρδες στα νεοελληνικα
?Για τις ''αλχημείες ΄΄σας υπαρχουν στοιχεία και βγαίνουν σταδιακα στην
επιφανεια.όση χολη και να χύσετε λαμογια ,δεν αναιρει τις απατεωνιες σας και δείξατε την ποιότητα της''
αριστεράς΄΄ σας..Ηταν για να''τρεφει'' τη ''συντεχνία ' σας
και τα ΄΄κομματικα κνωδαλα΄΄,όπως εσενα..Αλήθεια ποσο σε ''μπουκωσε'' το ΚΟΜΜΑ και το γλύφεις τόσο?Γιατί για αρεστερός δεν δειχνεις σε καμμία περίπτωση..
Ολοι αυτοί που φερατε από Αμερικη ,Γαλλία ,Κυπρο για τις
εκλογες δεν έφταναν να αναδείξουν
την μετριότητα τον ''τσιφτη'' σας δημαρχο,και σας φταινε όλοι.
Φερατε μέχρι και ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΑΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΑΜΟ, και παρ' όλα αυτα δεν β,φαντασου ποσο το ''συμπαθουν''] το ''είδωλο'' οι Ικαριωτες..ΤΑ
''μεγαλα λογιστικα τερτιπαι'' σας εχουν ηδη μαθευτει και εκτός νησιου και μαθανε και αλλοι τι εστι Ικαριώτης αριστερος΄''.Τα στοιχεία θα τα μαθεις ΥΠΑΛΛΗΛΑΚΙ, λιαν συντομως ,υπομονη μόνο..

Ανώνυμος είπε...

oyte enas magkas apo sas toys xeftilismenoys,de leei mo onoma kai epitheto ayta poy lete anvnyma..ante na sas doyme...
tsatsoi toy systhmatos..
esy mallon fainesai ypallilaki..
kai osfyokampths mazi..aristeroylhs toy glyky neroy ka ths kareklas...kai pseytaras bebaivs bebaivs..

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και καλη εβδομάδα,
ο γνωστος -αγνωστος ''κομμουνιστης'
συμπατριώτης μας ''ξαναχτυπησε'' δριμύτερος προκειμένου να υπερασπι
στει ''τους λακεδες'' του..Δεν πει
ραζει, ίσα ίσα που γελασα και πάλι με την ''ποιότητα'' των αντεπιχειρ
ημάτων ''του..
Κατ' αρχας αγαπητό ''κνωδαλο'' τα
ονόματα όσων τα ''έπαιρναν'' από το
''ιδιομόρφο αριστερό καθεστως'' σας
είναι γνωστα , και τους έχει ηδη γίνει νυξη για το πως δικαιολογούν
αυτα τα ποσα στα τιμολογια -μαιμου
,που παραθέτουν στους λογιστες τους και το πως δικαιολογείται η εισφορα των συγκεκριμένων ποσών από
αυτούς ,ειδικα τις τελευταίες ημέρες της ''πτώσης΄΄ σας,για ''
εργα' που ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΤΕ..Ενδεικτικό
του μεγέθους του ελλείματος, είναι
το συνολικο χρηματικό ποσό που απέδωσαν στους ''υμετερους'' τους
προκειμένου να φανεί ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑ..Τα ίδια
έγιανα και σε άλλους ''Καλλικρατικο΄'υς'' δήμους από απερχόμενους..Φαίνεται πως οι
''αριστεροί ''ταγοί μας είχαν αφομοιώσει από το ''κακο καπιταλιστικο συστημα'' το πρωταρχικό στοιχείο σήψης του,δηλ
τις οικονομικες κομπινες και ατασθαλιες..Το δικαιωμα του κάθε ανθρώπου ,περί μη παραθεσης προσωπικων στοιχειων χωρις εισαγγελικη εντολη, το σεβόμαστε ΑΠΟΛΥΤΑ και γι' αυτό δεν εκθέτω διαδικτυακα τα ονόματα τους..ΔΕν είμαστε και ''κομμουνιστες λασπολόγοι'' εμεις ,που μιλαν ΠΑΝΤΑ
ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ δεν σεβονται την προσωπικότητα του άλλου..
Όσο για το ποιοι ήταν και ΕΙΝΑΙ
''ΤΣΑΤΣΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ'' έχουν
κριθει από τους Ικαριώτες και είναι τώρα στην αντιπολίτευση..Για
τι καλή η φθηνή αριστερή ''προπαγανδα'' σας ,όμως από εργα και από πρωτοβουλίες δεν
κανατε ΤΙΠΟΤΑ..Φαίνεται πως η χρόν
ια παραμονη σας στος ''αριστερούς
καναπέδες'' σας έκανε τόσο αβουλους και ωκνους που παραβλέπε
τε την πραγματικότητα η οποια σας ξεπερασε εδω και χρονια..
Τόσα χρονια υποβαθμίζατε τον τόπο
μας ,μόνο και μόνο για να έχετε το
΄΄ευγενες πλεονεκτημα΄΄ της αρπαχτ
ης των δημοσιων οικονομικων πορων ΄
από την ΄΄αριστερη συντεχνια΄΄ σας
και δεν σκεφτηκατε ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .Επειδη αποδειχθηκατε εκτός
από ''αρτηριοσκληρωτικοί'' και διασπαθιστες του δημοσιου χρηματος ,ο δήμος δεν ΕΙΧΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ
ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ..
Φυσικα η αναλγησία σας
,αφού τόσα χρόνια βολεμένοι ησασταν
ΟΛΟΙ σας,είναι παροιμιωδης καθως δεν ενδιαφερεστε για τους άλλους ,που ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ..
Όσα ''φαγατε΄΄ τα ΄φαγατε΄΄..Τωρα
ας αφησετε τους αλλους ,που εχουν
ΣΟΒΑΡΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ,να εξορθολογί
σουν τα οικονομικα του νησιου με μοναδικο κίνητρο την ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ &
την βελτιωση του συνολου του τοπου μας..Ο,ΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ..
Κατσε στο σπίτι σου αλλά μην χυνεις χολη για κατι που είσαι ανίκανος να κανεις..Αμερόληπτη οικονομικη διαχειριση και σεβασμό
των χρηματων των φορολογουμενων...