Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

24 Σεπ 2009

Ικαρία και Φούρνοι στην … Πρώτη Γραμμή

Τετάρτη, 23 Σεπτέμβριος 2009 10:14 Τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή Πρώτη Γραμμή της ΝΕΤ και τους δημοσιογράφους Λυριτζή και Οικονόμου, είχε σήμερα το πρωί (23/09) ο Δήμαρχος Αγίου Κυρήκου, κ. Σπύρος Τέσκος.Ο κ. Τέσκος ενημέρωσε για το οξυμένο πρόβλημα ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Αγίου Κηρύκου και των Φούρνων με Σάμο και Πειραιά, το οποίο οξύνθηκε τις τελευταίες εβδομάδες ύστερα από την ακινητοποίηση των πλοίων της εταιρείας του Γεράσιμου Αγούδημου, λόγω χρεών προς τρίτους – όπως εταιρείες πετρελαιοειδών, τράπεζες, ΟΛΠ.

Ακινητοποιήθηκαν λοιπόν τα πλοία: Μαρίνα, Ροδάνθη, Νταλιάνα, Jet Ferry, Ανθή Μαρίνα, Μιλένα, Δημητρούλα, Ρομίλντα, ενώ το Υπουργείο Ναυτιλίας προχωρά στην προκήρυξη δρομολογίου επιδοτούμενης γραμμής με την όλη διαδικασία να αναμένεται να κρατήσει περίπου ένα μήνα.

Δε γνωρίζουμε για πόσο ακόμα θα υφίστανται αυτή την ταλαιπωρία οι κάτοικοι των νησιών μας. Όπως φαίνεται, η κατάσταση έπρεπε να φτάσει στο μη περαιτέρω ενώ θα μπορούσε να είχε δοθεί λύση από πριν καθώς, δεν ήταν λίγες οι φορές που οι εταιρείες πετρελαιοειδών απειλούσαν να σταματήσουν να δίνουν καύσιμα στα πλοία του κυρίου Αγούδημου αλλά το ίδιο το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας παρενέβαινε για να δοθεί μια (πρόχειρη) λύση, έτσι ώστε να μην μείνουν δίχως πλοία οι γραμμές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: