Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

15 Νοε 2010

Επιστολή-δήλωση Παύλου Βογιατζή


 
«Πρώτα από όλα θέλω να συγχαρώ τον αντίπαλό μου, το Νάσο Γιακαλή. Ξέρω ότι αναλαμβάνει ένα δύσκολο έργο, στο οποίο θα είμαστε και εμείς συμπαραστάτες. Ο αγώνας για τα νησιά μας συνεχίζεται και θα συνεχίζεται όσο αντέχω. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μας, στο νησί της Λέσβου, που εμπιστεύτηκαν την παράταξη μας και το πρόσωπό μου. Πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω όλα αυτά τα παιδιά που συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο μας, για τον πολύ δύσκολο αγώνα που έδωσαν εδώ, στην Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου. Από τη Δευτέρα ξεκινάει μια καινούργια μέρα για όλους μας. Θα είμαστε εδώ παρόντες και θα δώσουμε τον αγώνα ξανά. Ο πολιτικός πρέπει να ξέρει να κερδίσει και να χάνει. Κι εγώ το ξέρω πάρα πολύ καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου στη Νομαρχία Λέσβου, όπως και όλους τους υπάλληλους της Νομαρχίας, για την σπουδαία πραγματικά δουλειά που έκαναν όλα αυτά τα χρονιά. Το έργο μας έχει καταγραφεί και είναι ιστορία για τον τόπο. Κι ελπίζω ο τόπος μας να κάνει άλματα προς τα μπροστά. Κυρίως, θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου, οι οποίοι σε όλα αυτά τα χρόνια στερήθηκαν πολλά πράγματα προκειμένου να στηρίξουν τη δική μου ενασχόληση με τα κοινά. Τώρα θα έχουν την ευκαιρία να με έχουν κοντά τους και ελπίζω να είναι ευτυχισμένοι. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέσα ενημέρωσης  για τον αγώνα που έδωσαν όλα αυτά τα χρόνια, κάνοντας κριτική, αλλά και για τη συμπαράσταση που έδειξαν στο πρόσωπό μου και στους συνεργάτες μου. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω το Θεόδωρο Βαλσαμίδη, έναν από τους στενότερους συνεργάτες μου. Κι αυτός έδωσε ένα δύσκολο αγώνα. Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πείσουμε τους συμπατριώτες μας στο Βόρειο Αιγαίο, κυρίως της Χίου, αλλά και της Σάμου. Για μια ακόμη φορά, καλή επιτυχία στον κ. Γιακαλή, στο δύσκολο έργο που αναλαμβάνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: