Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

11 Νοε 2010

Χωρίς πλοία οι άγονες γραμμές

Δεν υπήρξε ενδιαφέρον στο διαγωνισμό για 4 από αυτές

Δεν υπήρξε ενδιαφέρον για 4 από τις 11 άγονες γραμμές, στο σημερινό διαγωνισμό του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας που διεξήχθη στη Μυτιλήνη.

Πρόκειται για τις γραμμές:

- Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος.

- Θήρα-Ανάφη-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος.

- Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και

- Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος.

Οι γραμμές αυτές θα εξυπηρετούνται για ακόμα τέσσερις μήνες από τις υπάρχουσες συμβάσεις, ενώ το υπουργείο θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό.

Στο μεταξύ, ενδιαφέρον υπήρξε για τις γραμμές:

- Ρόδος-Μεγίστη από την Blue star ferries με το πλοίο «Διαγόρας»,

- Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου από την εταιρεία «Πρωτόπαππας» με το πλοίο «Χρυσοβαλάντου».

- Διαφάνι-Πηγάδια-Καρπάθου από την εταιρεία «Χανιά ΙΙ» με το πλοίο «Ραφαέλλα».

- Θηρασιά-Οία-Θήρα από την εταιρεία «Συρίγος Αντώνιος» με το πλοίο «Θηρασιά ΙΙ»

- Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος από την εταιρεία «Αιολίς ΝΕ» με το πλοίο «Αιολίς»

- Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι από την εταιρεία ΑΝΕ Καλύμνου με το πλοίο «Νήσος Κάλυμνος» και

- Θηρασιά-Θήρα από την εταιρεία «Νήσος Θηρασιά» με το πλοίο «Νήσος Θήρας».
newsbeast.gr

1 σχόλιο:

Σ.Λ είπε...

Και θα δούμε σε κάποιες απο αυτές τις γραμμές τις απευθείας αναθέσεις σε ακτοπλοικες απο το κράτος...μια απο τα ίδια....