....του Γιώργου Σπανού
3 Νοεμβρίου 2010
Στην προηγούμενη παρέμβαση μου, είχα αναφερθεί στο ότι η
εβδομάδα αυτή θα εμπεριείχε ακτοπλοϊκές αποκαλύψεις σε ότι αφορά το ακτοπλοϊκό
ζήτημα του Νησιού μας και ειδικότερα σε σχέση με μία συνεργασία μας με άλλο
όμιλο που δραστηριοποιείται στο Ανατολικό Αιγαίο. Πράγματι, είμαστε σε θέση να
ανακοινώσουμε ότι η συνεργασία μας αυτή είναι μεταξύ της ΝEL Lines και της
εταιρείας μας Ikarian Seaways (Ικαριακή
Ακτοπλοΐα ΝΕ) και αφορά στην δρομολόγηση για την Ικαρία (και όχι τη Σάμο) ενός
πλοίου ro/ro (πλοίο μόνο
για Φορτηγά και όλων των τύπων τα αυτοκίνητα πλην επιβατών), τρεις φορές την
εβδομάδα, με δύο προσεγγίσεις στον Εύδηλο και μία στον Άγιο Κήρυκο. Τα
δρομολόγια επιλέχθηκαν μετά από συνεννόηση με τους επαγγελματίες και τους
μεταφορείς του Νησιού μας κι έτσι το πλοίο, που ονομάζεται «Μύκονος» (προσοχή,
καμία σχέση με το έτερο «Νήσος Μύκονος») θα αναχωρεί από Πειραιά κάθε Τρίτη,
Πέμπτη και Σάββατο στις 20:30 με άφιξη τις 07:30 της επόμενης ημέρας.
Ο στόχος του εγχειρήματος αυτού είναι ξεκάθαρος: Η
απρόσκοπτη πλέον μετακίνηση των επαγγελματιών και ο εφοδιασμός του Νησιού μας χειμώνα-καλοκαίρι ανεξάρτητα από
τις μονοπωλιακές, εκβιαστικές και ρεβανσιστικές πρακτικές που εφαρμόζει η Hellenic Seaways. Επόμενο βήμα
που ελπίζουμε να ευωδοθεί το συντομότερο είναι και η δρομολόγηση κατάλληλου επιβατηγού
πλοίου.
Περιττό να αναφέρω ότι για όλα τα παραπάνω αλλά και για
την συνέχιση των δρομολογίων του «Νήσος Μύκονος» σε Άγιο και Φούρνους ουδένα
ρόλο έπαιξε η οποιαδήποτε «κινητοποίηση» της Δημοτικής Τρόικας ή της «Λαϊκής
Συσπείρωσης» ή κάποιας ταξικής διαμαρτυρίας (όπως τραγελαφικά αναφέρεται σε
φρέσκια ανακοίνωση περί του θέματος που προφανώς είναι καρπός προεκλογικής
παράκρουσης και ταραχής του ΚΚΕ Ικαρίας). Τον σπουδαιότερο ρόλο έπαιξε η
ιδιωτική πρωτοβουλία η οποία ασπάζεται και γνωρίζει τις πραγματικές ανάγκες
αλλά τις δυνατότητες του Τόπου μας.
Ελπίζω και αγωνίζομαι γι’ αυτό, πως η νέα Αυτοδιοικητική Αρχή της Ικαρίας που
θα εκλεγεί, θα είναι εκείνη που δεν θα καταπολεμά ξεκάθαρες ιδιωτικές
πρωτοβουλίες οι οποίες βοηθούν την καλώς νοούμενη ανάπτυξη της Ικαρίας (σε
όφελος όλων) έτσι ώστε να μπορεί να διατηρεί ένα υπόβαθρο για προπαγανδιστικές διαμαρτυρίες,
αλλά και δεν θα προσπαθεί να καρπωθεί τις ενέργειες άλλων αποδεικνύοντας με
αυτό τον τρόπο, ότι η άποψη της για τον Ικαριώτικο λαό είναι ότι τρώει
κουτόχορτο, σαν τα ρασκό που με την πολιτική της η Τρόικα έχει εκθρέψει χρόνια
τώρα και έχει ερημοποιήσει τον Τόπο μας. Πρέπει ο Ικαριώτικος λαός να βάλει ένα
Τέλος σε αυτήν την πολιτική, ιδεολογική και αναπτυξιακή Ερημοποίηση που
βιώνουμε τόσα χρόνια, ώστε να μην καταντήσουμε τον Τόπο μας μία πολιτική,
ιδεολογική και αναπτυξιακή «Σπιναλόγκα».
18 σχόλια:
γεια σου ρε σωτηρα του τοπου μας σπανε...
τα χουμε ξαναπει:αγαλμα θα σου κανουμε,τα παιδια μας θα πινουν νερο στ'ονομα σου,οι παπαδες θα σε μνημονευουν καθε κυριακη....
ιδιωτικη πρωτοβουλια για να γεμισεις ακομη περισσοτερο τις τσεπες σου ειναι...
πληρωσε πρωτα τους πρωην ναυτεργατες σου και ασε τη σωτηρια της ικαριας απο τους κομμουνισται για αλλη φορα.
σπιναλογκα ηταν τα αθλια πλοια που μας κουβαλισες πριν λιγο καιρο και θες να μας φερεις κι αλλα...
αλλα να θυμασε οτι οι καριωτες δεν ξεχνουν,ειτε κοκκινοι,ειτε πρασινοι,ειτε λαχανι....
επιδη υπαρχει κι αλλη πλευρα εγω ως ναυτεργατης στην Καλλίστι λέω ότι ειμαστε ολοι χρυσοπληρωμενοι! ευχαριστω Σ.Π.
Αθλιο πλοίο το Κορσικα εξπρες 3??
Για ψάξε το καλύτερα....
Και σε περίπτωση που αναφέρεσαι στο Σαρδήνια Βέρα -Παλιό μεν αλλά σε πάρα πολύ καλή κατάσταση δε.
Αλλά λογικά δεν παίζει να ταξίδεψες με αυτό και χωρίς καμμία γνώση στο αντικείμενο εξαπολύεις κατηγορίες
Αυτό που έχω να πω είναι οτι η εταιρία του κύριου Σπανού άφησε μεγάλο κενό με την αποχώρησή της.
Εφερε τα 2 χρόνια που δραστηριοποιήθηκε στο νησί μας περισσότερο τουρισμό καθώς διαφήμιζε σε όλα τα ραδιόφωνα της Αθήνας ,στην τηλεόραση αλλά και σε γιγαντοαφίσες τα δρομολόγια της εταιρίας για Ικαροσαμία και ιδιαίτερα με το Κόρσικα και τις 4 ώρες για ικαρία .
Επιπλέον τα εισητήρια των πλοίων του ήταν πολύ χαμηλά.Ιδιαίτερα κάποιες περιόδους που έφθανες να πληρώνεις έως και τα μισά σε σχέση με τον ανταγωνισμό για το ΙΧ σου.
Αλλά θεωρώ οτι γίνανε κάποιες άστοχες κινήσεις.Και ίσως να ήταν και αυτός ένας λόγος που δεν μπόρεσε να σταθεί η εταιρία στην γραμμή και αποχώρησε.
Αστοχο βέβαια κύριε Σπανέ θεωρώ οτι μπλέκεται στα άρθρα σας τα προβήματα στις ακτοπλοικές συγκοινωνίες και την δραστηριοποίησή σας τότε και τώρα με την συμμετοχή σας σε αυτές της εκλογές καθώς δίνει λάθος συμπεράσματα στους αναγνώστες.
Καλή συνέχεια
Ένας Ικαριώτης που βλέπει και τις δύο πλευρές του νομίσματος
οι Καριώτες ςσίγουρα ξεχνούν τους ανώνυμους πάντως
Εκτός απο αυτά που λέει ο αποπάνω και συμφωνώ σε πολλά, ιδίως στις χαμηλές τιμές που πληρώναμε για αμάξι, που τώρα πας πιο φτηνά στην Ιταλία απο την Ικαρία, να πουμε επίσης ότι είχε και ωραίο πλήρωμα μες τα βαπόρια, όχι σαν αυτες τις ασκημες που έχει η ελενικ σιγουέις....
Μακάρι να μπει κι αλλο βαπόρι στη γραμμή...
Εκβιάζουν ναυτεργάτες και νησιώτες
Την ίδια ώρα που για τους εφοπλιστές συνεχίζεται η τρελή κερδοφορία και η πολιτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ σε συνεργασία με τα άλλα κόμματα της πλουτοκρατίας και του ευρωμονόδρομου φροντίζει να τους εξασφαλίζει απανωτά προνόμια, οι ναυτεργάτες των ποντοπόρων πλοίων θα δουν για το 2010 να αυξάνεται ο μισθός τους κατά ...1,7%! Τόσο είναι το ...ποσοστό με το οποίο «έκλεισε» η Συλλογική Σύμβασης Εργασίας των ποντοπόρων πλοίων μετά από συμφωνία της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών και της πλειοψηφίας της διοίκησης της ΠΝΟ, χτες.
«Επαίσχυντη» χαρακτηρίζουν τη συμφωνία τα σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ με δελτίο Τύπου, τονίζοντας ότι εντείνει την επιθετικότητα των εφοπλιστών και τα οξυμένα προβλήματα των ναυτεργατών. Επιπλέον ότι αυτή η αύξηση «κοροϊδία» «αφορά έναν ελάχιστο αριθμό ναυτεργατών με συγκροτημένα δικαιώματα, αποτέλεσμα της διαχρονικής αντιναυτεργατικής πολιτικής», η οποία με τις λεγόμενες εγκριτικές πράξεις νηολόγησης έχει μετατρέψει τα ποντοπόρα πλοία σε σύγχρονες γαλέρες, με πληρώματα χαμηλόμισθα, ανασφάλιστα θύματα των δουλεμπορικών κυκλωμάτων, όπως έχουν γίνει και τα κρουαζιερόπλοια με την ψήφιση από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ του νόμου που προβλέπει την πλήρη εφαρμογή του κανονισμού 3577/92 για την άρση του καμποτάζ. Οι εκπρόσωποι των ταξικών συνδικάτων, στη διάρκεια της διαπραγματευτικής συνάντησης, ανέδειξαν πως «με την πολιτική της ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας του κεφαλαίου, που υπηρετούν οι πολιτικές δυνάμεις του ευρωμονόδρομου, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑ.Ο.Σ., ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ, οι δυνάμεις του κυβερνητικού - εργοδοτικού συνδικαλισμού ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ, ΑΠ, διαρκώς χειροτερεύει η κατάσταση για την εργατική - λαϊκή οικογένεια». Αυτό επιβεβαιώνεται και με τα όσα διαδραματίζονται στην ακτοπλοΐα.
Οι ακτοπλόοι εφοπλιστές, λειτουργώντας ως κράτος εν κράτει, έχουν φτάσει να απειλούν ακόμα και με λοκ άουτ, προκειμένου να επεκταθεί και στα ακτοπλοϊκά πλοία το καθεστώς που επικρατεί στα ποντοπόρα και κρουαζιερόπλοια και να καθορίζουν αυτοί πότε και πού θα δρομολογούν τα πλοία τους, αυξάνοντας συνεχώς τις ήδη πανάκριβες τιμές των εισιτηρίων. Είναι ενδεικτικό ότι Ικαρία, Φούρνοι, Σάμο είχαν μείνει χωρίς σύνδεση με τον Πειραιά από το Σάββατο μέχρι και χτες το μεσημέρι, επειδή έτσι ήθελε η HSW, η οποία δρομολογεί το πλοίο της «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» στη γραμμή. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία με την έγκριση του υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων είχε τροποποιήσει έτσι τα δρομολόγια του πλοίου ώστε από την 1η Νοέμβρη, αυτό να μην πιάνει Φούρνους και Αγιο Κήρυκο Ικαρίας. Κάτω από τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις των ταξικών ναυτεργατικών σωματείων των κομμουνιστών δημάρχων της Ικαρίας και της «Λαϊκής Συσπείρωσης», η εταιρεία αναγκάστηκε να τροποποιήσει εκ νέου τα δρομολόγια ώστε να έχουν καράβι τρεις φορές τη βδομάδα οι Φούρνοι και πέντε η Ικαρία.
Τη νέα τροποποίηση των δρομολογίων του πλοίου ο δήμαρχος Φούρνων (ΠΑΣΟΚ) προσπάθησε να την παρουσιάσει ως ...λύση του ακτοπλοϊκού προβλήματος των νησιών, όμως η πραγματικότητα είναι μία: Οσο συνεχίζεται αυτή η πολιτική, που αποθρασύνει την επιθετικότητα των εφοπλιστών, νησιά θα κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς καράβια. Απόδειξη αποτελεί ότι προχτές 1η Νοέμβρη, οπότε και ξεκίνησε η νέα δρομολογιακή περίοδος, προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την κάλυψη 15 άγονων γραμμών. Από αυτές εκδηλώθηκε ενδιαφέρον μόνο για τις έξι...
όσες φορές κι αν δημοσιέυετε τις μωρολογίες και τα ποίματα του ΚΚΕ άλλες τόσες να ξέρετε ότι και οι αναγνώστες τους καταλαβαίνουν το σκοπό που είναι η πλύση εγκεφάλου και τίποτα περισσότερο. Βρύθουν δε ανακρίβειες, ψέματα και ανυπόστατα πράγματα
ο σπανός αν ήθελε να τσεπώσει θα πήγεινε σε άλλες γραμμές από τη πρώτη στιγμή όπου δεν θα είχε να αντιμετωπήσει και την αχαριστία και το πόλεμο
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚοΣΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
ΤΟ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ.ΚΟΝΤΑ 11ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ (Η ίδια θεση ΧΙΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ έχει 12 ευρω λιγότερα απ'οτι ΣΑΜΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ και η αποσταση είναι σχεδόν ίδια.)
Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ κο ΣΠΑΝΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΡΑΙΑΣ η ΛΑΥΡΙΟ-ΕΥΔΗΛΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ η ΧΙΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ ΜΕ ΠΛΟΙΟ ΣΑΝ ΤΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΑΣ ΠΟΥΜΕ...
ΓΙΑΝΝΗΣ...
http://podcasts.sync.gr/video/13282/index.html
Οι μόνοι υπεύθυνοιγια την υπάρχουσα κατάσταση είναι ο "κύριος" Μανουσογιαννάκης και οι υπόλοιποι κόκκινοι εργατοπατέρες απο την Ικαρία και όχι μόνο, που πολέμησαν με νύχια και με δόντια ώστε να παραμείνει μόνο το Νήσος Μύκονος στη ακτοπλοική γραμμή και μας ανάγκασαν να πληρώνουμε το ακτοπλοικό εισητήριο στη διπλάσια τιμή μιάς και δεν υπάρχει πλέον ανταγωνισμός... Το γνωρίζουμε ότι όλοι εσείς οι κόκκινοι εργατοπατέρες δεν έχετε πρόβλημα με την άνοδο των τιμών αφού αμοίβεστε με παχυλούς μισθούς, καθώς όλοι εργάζεστε σε δήμους και δημόσιες υπηρεσίες και έχοντας διοριστεί, ειδικά στην Ικαρία, με την μεσολάβηση βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας...Σταμάτηστε λοιπόν τα ψέματα παραδεχτείτε ότι έχετε ταχθεί στο πλευρό του κεφαλαίου και μόνος στόχος σας είναι να ταλαιπωρέιται εμάς τους υπόλοιπους που δεν ακολουθούμε τις γραμμές του Περισσόυ...
Αυτή την Κυριακή όλα θα αλλάξουν μιας και το νησί θα αλλάξει πλέον σελίδα και θα κάνει βήματα μπρόστα και όχι προς τα πίσω όπως όλα αυτά τα χρόνια... Οι αχρωμάτιστοι κάτοικοι της Ικαρίας δεν ανέχονται πλέον τους νταβατζήδες του Περισσού (αυτούς που το παίζουν κομμουνιστές και κυκλοφορούν με μπράβους στην Ικαρία)...
kala kai ta ploia tou spanou den efygan pote stin wra tous
mi leme oti na nai...
Apo 1 wra kai panw itan i kathisterisi standar kai pote den eida atoma na exoun katalavei tous katapeltes, ektow ki itan kremasmenoi apo katw...
Η αλήθεια είναι οτι ιδιαίτερα το Sardinia Vera είχε στα περισσότερά του δρομολόγια καθυστέρηση.
Ένας Ικαριώτης που βλέπει και τις δύο πλευρές του νομίσματος
Esy file pou den eides pote atoma stous katapeltes h den hsoun ston Peiraia stis 10/4/2009 h apla anaparageis auta pou sou eipan na les oi tou perisou
Kai na ksereis oti protimousa egw kai polloi alloi na plhrwnoume 29 eurw to eishthrio tou autokinhtou estw kai me mia wra kathisterhsh, apo to na dinoume 80 eurw
ki egw re file to protimousa. eipa tipota pou petaxes amesws ti malakia sou gia perisous klp...
Apla o programmatismos you itan gia ton p.... teleiws.
Nai tote pou les den imouna, alla opote imouna argouse kai xwris katalipsi.
Mia fora edese strava ston agio kai ekane 1.5 wra na vgei o theofilos me ton traktora...
An xanampei ennoeitai pws tha to protimisw eidika otan katevainw me to station....
Ακόμα θυμάμαι εκείνο το κορυφαίο με την κατάληψη του καταπέλτη του Βέρα και στο τέλος μετά απο όλο το βρισίδι απο πλήρωμα και επιβάτες είπαν την ατάκα -Συμπαράσταση στους απλήρωτους ναυτεργάτες του Αγούδημου.......
Ρε δεν πάμε καλά...
Δεν τάσσομαι με κανένα κόμμα.Ισως τείνω προς αριστερά για να υπάρχει μια γνώμη που έρχεται σε κόντρα με τον δικομματισμό.Αλλά απο κάτι τέτοιες μαλακίες αναγκάζομαι και εγώ και πολλοι άλλοι και απομακρύνομαι και απο κει...
Συμφέροντα παντού και μπαλάκι εμείς οι μαλάκες.....
Ο ικαριώτης με τις 2 πλευρές του νομίσματος...
κκέδες στην ικαρια με μπραβους?ρε πατε καλά?θελετε να μας πειτε ποιους ειδατε να τους μαθουμε κι εμεις?
Δημοσίευση σχολίου