Ετικέτες

Ικαρία (240) Ελλάδα (136) Εκλογές 2010 (114) Περιφέρεια Β.Αιγαίου (107) Περιβάλλον (96) Ακτοπλοϊκό (71) Πολιτική (60) Πολιτισμός (55) Τ.Αυτοδιοίκηση (54) Κινητοποίηση (53) Σάμος (50) Ικαριώτες (42) Πλημμύρα 2010 (42) Υγεία (41) Βαρδίκος (37) Ικαριακή Ραδιοφωνία (36) Αρχιπέλαγος (34) Θέσεις (33) Αθλητισμός (31) Καιρός (28) Εκδηλώσεις (26) Σύλλογοι (26) Φύση (23) Κόσμος (22) Δήμος Ικαρίας (21) Ενέργεια (20) Μαγειρική (20) Νομαρχία (17) Διαχείρηση Απορριμάτων (16) Εκπαίδευση (16) Μπάσκετ (15) Φούρνοι Κορσεών (14) Βόρειο Αιγαίο (13) Ιστορικά (12) Οικονομία (12) Αερομεταφορές (11) Δήμος Αγίου Κηρύκου (11) kavopapas.gr (10) Natura 2000 (9) Τουρισμός (8) Europedirect (7) Δήμος Ραχών (7) Ποδόσφαιρο (7) Φεστιβάλ Ικαρίας (7) Οδικό δύκτιο (6) Εξωτερική Πολιτική (4) Εταιρεία Ικαριακών Μελετών (4) Νησιά (4) Συγκοινωνίες (4) Χοροταξικό (4) Άρτεμις Ταυροπόλος (3) Έπαρχος Ικαρίας (3) Βαρελόσκυλα (3) Ομογένεια (3) ikariamag.gr (2) Άγιος Κήρυκος (2) Ελεύθερη κατασκήνωση (2) Εξπρές Σαμίνα (2) Επαρχείο Ικαρίας (2) ΠΑΜΕ (2) Σκάκι (2) ikarianet.gr (1) Εθελοντισμός (1) Μουσική (1) Σύλλογος Ικαρίων Επιστημονων (1)

12 Νοε 2010

Απόσυρση για τα παλιά πλοία του Πειραιά!


Ανοιχτό διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό με σφραγισμένες
προσφορές για την εκποίηση και απομάκρυνση εκτός Λιμένα Πειραιά των
πλοίων «Δημητρούλα», «Ανθή-Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Μιλένα», «Μαρίνα»,
«Ροδάνθη» και «Νταλιάνα» αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ
Α.Ε. κατά τη σημερινή συνεδρίαση του.
Της Απόφασης αυτής προηγήθηκε απόφαση της Γνωμοδοτικής
Επιτροπής του Ν. 2881/2001, η οποία έκρινε ότι τα πλοία αυτά είναι επικίνδυνα
και επιβλαβή και άρνηση των εταιριών στις οποίες ανήκουν, να τα
απομακρύνουν οικειοθελώς. Μετά την εκτίμηση της παρούσας αξίας των πλοίων
από ανεξάρτητους εκτιμητές, το Συμβούλιο Διεύθυνσης και το Διοικητικό
Συμβούλιο του Ο.Λ.Π. Α.Ε. προχώρησαν στην απόφαση εκποίησης.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ.
Γεώργιος Ανωμερίτης «το πρόβλημα των ανενεργών εγκαταλελειμμένων
από τους ιδιοκτήτες τους πλοίων στο Λιμάνι του Πειραιά είναι πρωτίστως
θέμα προστασίας του περιβάλλοντος και δευτερευόντως οικονομικό.
Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε., ξεκινάει σήμερα την εκποίηση πλοίων, τα οποία έχουν
εγκαταλειφθεί στον Κεντρικό Λιμένα και δημιουργούν προβλήματα στην εύρυθμη
λειτουργία της ακτοπλοΐας. Αμέσως μετά θα προχωρήσει στην εκποίηση των
δεκάδων πλοίων τα οποία βρίσκονται στον εμπορικό λιμένα και τους χώρους
ναυπηγοεπισκευής. Το Λιμάνι του Πειραιά θα είναι τόσο στους χερσαίους
χώρους, όσο και στο θαλάσσιο μέτωπο του το πιο καθαρό λιμάνι της Μεσογείου,
ένα πραγματικό ecoport».
Oι διακηρύξεις θα εκδοθούν εντός της εβδομάδας και η ημερομηνίες του
διαγωνισμού θα είναι 22 ημέρες μετά την δημοσίευση της Απόφασης
Διακήρυξης.
Συνημμένα: Πίνακας των πλοίων και τιμών εκκίνησης.
Πίνακας Πλοίων για εκποίηση      
α/α

Πλοίο
Εταιρεία
Συνεχής
παραμονή
στα
κρηπιδώματα
του ΟΛΠ από:

Τιμή
εκκίνησης
(€)

1
Ε/Γ Ο/Γ ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ
ΣΑΜΗ Ν.Ε.
08-09-2008
1.277.000
2
Ε/Γ Ο/Γ ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ
ΡΟΔΑΝΘΗ Ν.Ε..
18-09-2008
2.128.000
3
Ε/Γ Ο/Γ ΡΟΜΙΛΝΤΑ
ΖΑΚΥΝΘΟΣ Ν.Ε
28-02-2009
979.000
4
Ε/Γ Ο/Γ ΜΙΛΕΝΑ
ΠΑΡΟΣ Ν.Ε.
03-04-2009
957.000
5
Ε/Γ Ο/Γ ΜΑΡΙΝΑ
ΚΑΣΟΣ Α. Ν.Ε.
07-09-2009
1.309.000
6
Ε/Γ Ο/Γ ΡΟΔΑΝΘΗ
ΙΚΑΡΙΑ Ν.Ε.
01-12-2008
1.383.000
7
Ε/Γ Ο/Γ ΝΤΑΛΙΑΝΑ
ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ Ν.Ε.
12-09-2009
957.500

1 σχόλιο:

Λύγκος Συλβέστρος είπε...

Να συμπληρώσω εδώ οτι στον πίνακα εμφανίζονται εταιρίες ''αγνωστες '' για τους πολλούς καθώς αυτές οι εταιρίες είναι θυγατρικές της Ga ferries.
Αυτό συμβαίνει για διαφόρους λόγους-Οικονομικούς,φορολογικούς,νομικούς κ.ά.- αναλόγως την πολιτική της κάθε εταιρίας.
Άλλο παράδειγμα είναι το Νήσος Μύκονος που το συναντάμε στα πρακτορεία του Ευδήλου στους πίνακες δρομολογίων ή στα on line εισητήρια να ανήκει στην Αιγαίον Πέλαγος.

Αν και τα τουλάχιστον 2 τελευταία χρόνια ανακοινώσεις σαν την παραπάνω απο τον ΟΛΠ έχουμε ξανα ακούσει και δεν έγινε τίποτα ,ελπίζω τώρα επιτέλους να γίνει κάτι.
Πέρα απο το οικολογικό κομμάτι της παραμονής αυτών των πλοίων στο λιμάνι του Πειραιά τίθεται και θέμα καλής εικόνας προς τους τουρίστες , αλλά το κυριότερο -η απελευθέρωση θέσεων πρόσδεσης ειδικά τώρα που στα ''λεμονάδικα'' θα αρχίσουν εργασίες ανάπλασης (μέρος του γενικότερου πλάνου πλήρους ανάπλασης του λιμένος Πειραιώς)και θα χρειαστεί προσωρινά να ''μετακομίσουν'' κάποια πλοία.

Το ερώτημα που τίθεται είναι εάν βρουν γρήγορα αγοραστή (που σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως είναι εταιρίες ανακύκλωσης πλοίων) ή θα συνεχίσουν να υπάρχουν ως πλοία φαντάσματα σε κάποια επισκευαστική ζώνη ή ντάνα της Ελευσίνας.